Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als het goed is moet je tekenen voor de aanpassing van de sjoemelsoftware. als deze dus niet goed meer reageerd dan kun je dus terug naar de dealer, ik snap niet dat mensen zelf kosten gaan maken na de software verandering, het probleem ligt dan aan de vw, je staat in je gelijk, niet vw.gisteren leverancier (Datatechnic) van mijn externe tuning box gesproken , en die gaf aan alles zo laten als het is.
Aangezien mijn auto in onderhoud is bij een universele garage , kan die de sjoemelsoftware ook niet updaten en zal deze de auto keuren zoals deze wordt aangeboden voor keuring.
Emissie test blijft geen probleem aangezien er sjoemelsoftware in zit die de uitstoot tijdens test beïnvloed.... daar had ik nog niet aan gedacht.
Tuner had inmiddels ook al klanten gehad die de polo wel hadden laten voorzien van nieuwe software door VW , en die waren nu niet meer vooruit te branden waardoor deze bij de tuner nu juist een box er op hebben laten zetten.
gr Marcel
nee daar kon hij niks van zeggen, maar dat het er waarschijnlijk aan gaat komen is vrijwel zekerJa maar zei de rdw man ook een tijdsbestek waarin dit gaat gebeuren tonykart
Mijn BM is deze week met vlag en wimpel goed gekeurd bij de APK, software update heb ik niet gedaan en zal ik ook niet gaan doen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.