Thavipah, Polo 6R BM - Highline interieur

Sinds vandaag dit forum ontdekt. Aangezien ik liever lui dan moe ben ;) gooi ik alles in dit topic.

Sinds drie weken de trotse bezitter van een Polo Bluemotion. Het is voor ons een tweede auto en ik had mijn vrouw beloofd dat ik het niet te gek zou maken. Inmiddels heb ik die belofte gebroken :lol:

De bluemotion vind ik van buiten een zeer leuke auto. Echter het interieur kon mij absoluut niet bekoren. Dus heb ik een volledig leatherlook/alcantara interieur van een Highline in mijn bluemotion verbouwd. Tevens heb ik de interieurlijsten van mat kunststof vervangen voor hoogglans zwarte GTI lijsten.
De wielen zijn ook vervangen. Er zijn 17 inch boavista's onder gegaan. De originele wielen liggen met winterbanden klaar voor de winter.

Genoeg gekletst! Nu wat plaatjes...
IMG_74701-1.jpg
 
Re: Polo Bluemotion Highline interieur

IMG_74461-1.jpg

IMG_7465-1.jpg

IMG_7462-1.jpg

IMG_7440-1.jpg

IMG_7450-1.jpg

Polo21-1.jpg

Polo41-1.jpg


Verder heb ik er van vw-upgrade.de een aktiv versterker ingezet, de voorspeakers en tweeters vervangen. In plaats van 4x20w heb ik nu 6x30w vermogen. En dat maakt een groot verschil!
foto1-1.jpg


Volgens hun site is het plug-and-play. Dat viel in de praktijk erg tegen. Reken op een inbouwtijd van een uur of 5.
 
Re: Polo Bluemotion Highline interieur

Ik vind hem met name achter ook wat hoog staan. Maar door de drempels in mijn woonplaats ga ik niet verlagen, bij mijn vorige auto's schuurde de voorzijde iedere keer over de grond.

Interieur komt inderdaad van ebay. Dit interieur heeft er echter maar 30 minuten op gestaan. Het andere interieur heb ik ook gezien maar die was 30% duurder..
 
Re: Polo Bluemotion Highline interieur

Erg mooie wagen en zeer goede upgrades!
Dit interieur is zeer mooi. De Boavista's zijn ook erg mooi. Je ziet bijna niet meer dat het een bluemotion is. Ook het chrome sierlijstje aan de bumper is een mooi extra detail.
Complimenten!
 
Re: Polo Bluemotion Highline interieur

Vandaag de middenarmsteun ook nog even vervangen voor de variant met het leer erop.

Het schroefje om het paneel aan de achterzijde los te maken zit zeeeeer goed verborgen achter de uitklapbare bekerhouder. Een bezoekje aan de lokale bouwmarkt en de correcte lange torxschroevendraaier maakte het wisselen een fluitje van een cent.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!