LadyPolo
Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen als nieuweling.
Via google ben ik hier op het forum terecht gekomen!
Ik een trotse eigenaresse van een grijze VW polo 9N3 1.4 uit 2005.
Nu nog zo goed als standaard met stalen wintertjes eronder.
Wel zitten er al GTI koplampen in, wel nog rustig opzoek naar een GTI front(bumper, mist lichten, grillen), dus als iemand dit toevallig heeft liggen...
En uiteraard de GTI sideskirts en achterbumper wil ik er ook op. Ben er alleen nog niet 100% over uit of dit heel misschien CUP edition gaat worden.
Airride is al in huis maar moet nog worden ingebouwd.
Ook nog een beetje aan het oriënteren voor andere velgen, ben er nog niet helemaal over uit waar mijn keuze op gaat vallen.
Andere kleur komt er als het goed is, van de zomer/eind dit jaar er ook op.
Hella achterlichten binnenkort maar ook eens bestellen.
Kwa performance en geluid zou ik ook wel wat beter en meer willen.
Maar om een turbo te bouwen op een 1.4 met een chip? Iemand ervaring hiermee met een 1.4?
Verder in de verdere toekomst misschien een engine SWAP doen, en een andere mooiere interieur erin.
Tenzij ik de loterij win, dan koop ik een supercar erbij en laat ik morgen gelijk alles aan de polo doen (want die gaat natuurlijk niet weg)
Toegevoegd een foto van mijn kleine lieve hartendiefje.

Ik zal me even voorstellen als nieuweling.
Via google ben ik hier op het forum terecht gekomen!
Ik een trotse eigenaresse van een grijze VW polo 9N3 1.4 uit 2005.
Nu nog zo goed als standaard met stalen wintertjes eronder.
Wel zitten er al GTI koplampen in, wel nog rustig opzoek naar een GTI front(bumper, mist lichten, grillen), dus als iemand dit toevallig heeft liggen...

En uiteraard de GTI sideskirts en achterbumper wil ik er ook op. Ben er alleen nog niet 100% over uit of dit heel misschien CUP edition gaat worden.
Airride is al in huis maar moet nog worden ingebouwd.
Ook nog een beetje aan het oriënteren voor andere velgen, ben er nog niet helemaal over uit waar mijn keuze op gaat vallen.
Andere kleur komt er als het goed is, van de zomer/eind dit jaar er ook op.
Hella achterlichten binnenkort maar ook eens bestellen.
Kwa performance en geluid zou ik ook wel wat beter en meer willen.
Maar om een turbo te bouwen op een 1.4 met een chip? Iemand ervaring hiermee met een 1.4?
Verder in de verdere toekomst misschien een engine SWAP doen, en een andere mooiere interieur erin.
Tenzij ik de loterij win, dan koop ik een supercar erbij en laat ik morgen gelijk alles aan de polo doen (want die gaat natuurlijk niet weg)

Toegevoegd een foto van mijn kleine lieve hartendiefje.

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen
Polo 9N3