Hallo allemaal,
Ik ben al best wel een tijdje lid maar nog nooit voorgesteld op het forum dus laat ik dat maar is doen!
Ik ben Jake en ik ben 25 jaar. Deze Polo gekocht in maart 2019 en tevens mijn eerste auto. Een comfortline uit 2011 die vrij kaal was.
In de bijna 4 jaar dat ik de Polo heb, zijn er best wat aanpassingen aan gedaan naar mijn smaak.
Zo heb ik de wel bekende U-LED units in mijn Polo gehad maar die toch weer snel eruit gingen voor OEM Bi-Xenon en laatst de upgrade gedaan naar OEM LED van de 6C. (H4 -> U-LED -> Bi-Xenon -> 6C LED) een hele lampen journey
Verdere upgrades:
- R-Line voorbumper
- R-Line achterbumper
- Van 1 din radio -> RCD360 -> Discover Media MIB2 PQ retrofit
- Mistlampen met bochtverlichting
- Pianozwart omlijsting en luchtroosters
- 6C R-Line grill
- Armleuning
- GTI teller
- MFSW gemonteerd
- Pianozwart R-Line mistlampkapjes en grill van de 6C
Verdere plannen:
- Een achteruitrijcamera van de Golf 7
- Zwarte hemel ( nog ff goed verder zoeken )
- R-Line of leer/alcantara interieur met stoelverwarming retrofit ( ook dit wordt nog ff goed zoeken )
Bedankt voor het lezen!
Ik ben al best wel een tijdje lid maar nog nooit voorgesteld op het forum dus laat ik dat maar is doen!
Ik ben Jake en ik ben 25 jaar. Deze Polo gekocht in maart 2019 en tevens mijn eerste auto. Een comfortline uit 2011 die vrij kaal was.
In de bijna 4 jaar dat ik de Polo heb, zijn er best wat aanpassingen aan gedaan naar mijn smaak.
Zo heb ik de wel bekende U-LED units in mijn Polo gehad maar die toch weer snel eruit gingen voor OEM Bi-Xenon en laatst de upgrade gedaan naar OEM LED van de 6C. (H4 -> U-LED -> Bi-Xenon -> 6C LED) een hele lampen journey
Verdere upgrades:
- R-Line voorbumper
- R-Line achterbumper
- Van 1 din radio -> RCD360 -> Discover Media MIB2 PQ retrofit
- Mistlampen met bochtverlichting
- Pianozwart omlijsting en luchtroosters
- 6C R-Line grill
- Armleuning
- GTI teller
- MFSW gemonteerd
- Pianozwart R-Line mistlampkapjes en grill van de 6C
Verdere plannen:
- Een achteruitrijcamera van de Golf 7
- Zwarte hemel ( nog ff goed verder zoeken )
- R-Line of leer/alcantara interieur met stoelverwarming retrofit ( ook dit wordt nog ff goed zoeken )
Bedankt voor het lezen!
Bijlagen
Volkswagen
Polo 6R