D
Deleted member 4363
Of toch insturen!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel een mooie wagen maar wat is dat dan voor een wagen? Heb zoiets nog nooit gezien.Als we toch bezig zijn, zag deze gister in Amsterdam. De welbekende scanauto! Hopelijk krijg ik geen boete, was net onderweg naar een automaat
Wel een mooie wagen maar wat is dat dan voor een wagen? Heb zoiets nog nooit gezien.
Zo ver was ik ook al. Ik bedoelde dat ding op het dak.dat is een 6r cross polo
ik wordt in de gaten gehouden.Zag ik jou gisteren bij de AH Limburglaan met een van de dames van een ander automerk staan praten??
ik denk dat dat een auto is die google maps of iets met routeplanners meetWel een mooie wagen maar wat is dat dan voor een wagen? Heb zoiets nog nooit gezien.
Nope, dat is de scanauto van Gemeente Amsterdam. Om kentekens te scannen en als die niet hebben betaald dan krijg je een bon Parkeerbeheer blijft dan veilig, schoon en droog in zijn autootje zitten en rijdt alleen rondjes. WIJ autobezitters hebben dus haast NIKS door dat ze langsrijden.ik denk dat dat een auto is die google maps of iets met routeplanners meet
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.