Thomas' :: 2002 Volkswagen Polo 9N

Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N
Uitvoering
1.4 16v
Kleur
Reflex Silver LA7W
Bouwjaar
2002
Heb bij de dealer audi ambiete led besteld nr 8E0 919 063 A. Kost zo'n 17 euro dacht ik.
Plekje zoeken in de lamp unit.
Meten waar je 2 gaatjes moet boren.
De audi led op de plek vast maken.
1 Draad trekken vanaf de lichtschakelaar (blauw/grijze draad pin 17 uit mijn hoofd) naar de unit in het plafond.
De massa heb ik bij de unit opgedaan dacht ik.


 
Heb een prijsopgaaf binnen voor een grote beurt.
Dit houdt in:
Vervangen oliefilter a 10,59
Vervangen luchtfilter a 39,81
Vervangen brandstoffilter a 28,01
Vervangen interieurfilter a 23,84
Vervangen bougies 37,80

Totaal aan onderdelen dus 140 euro.
Dit vind ik iets te veel van het goede, aangezien ik deze onderdelen voor zo'n 60 euro bij mister-auto kan bestellen.
Dan heb ik de filters van het merk MANN-FILTER en de bougies van BERU.

Daarnaast moeten m'n remschijven en remblokken achter worden vervangen. Deze heb ik echter al zelf besteld.

Ze rekenen 3,2 uur om dit alles te "monteren". Is dit volgens jullie reëel?
Ik denk dat ik het interieurfilter en de bougies er zelf nog wel in kan krijgen namelijk.
 
Het duurd wel altijd even een grote beurt het is dat je zover weg woon anders wou ik het wel voor je doen maar ik zit ook thuis dus dat werkt ook niet.

Maar het zou bij veel garages zolang duren en je heb van de spullen zelf al en daar gaat ook nit elke garage mee akkoord!
 
Dat is zeer netjes! Ga je het zelf halen of laat je het verzenden?

Ga het zelf halen, in Unna. Is zo'n 2 uurtjes rijden vanaf Amersfoort!

Geen geld! Net interieur en stoelverwarming :)

Dat dacht ik ook! Big Grin

Had vanmiddag ook al 2 schakelaars gewonnen op eBay, alleen nog even afwachten of die naar Nederland gestuurd kunnen worden..
Verdere benodigdheden zijn dus een kabelboom en iets van een module?
 
Waarom lukt mij dat nooit? Stick Out Tongue

Veel plezier met je nieuwe aanwinst Big Grin

Haha, blijven zoeken! Deze stond echt tot 5 minuten voor het einde op 20 euro, dus heb wel een hoop geluk gehad denk ik!

Bedankt, gaat hopelijk goed komen! :)

Schakelaars worden opgestuurd naar een Duitse vriend de ze dan naar mij doorstuurt.
Krijg maar geen reactie van de verkoper op het verzoek om ze direct naar Nederland te sturen..
 
De kabelboom moet je iid bestellen. Module zit meest onder de stoel. Bij mij zat hij onder de bestuurderstoel. 9n3 heeft 1 module en 9n heeft er 2 dacht ik.
Let wel op of je 9n of 9n3 stoelen hebt ivm de kabelboom. Anders heb je straks hetzelfde gedoe als ik. De kabelbomen zijn meest voor een 9n en voor een 9n3 moet je hem aanpassen.
 
De kabelboom moet je iid bestellen. Module zit meest onder de stoel. Bij mij zat hij onder de bestuurderstoel. 9n3 heeft 1 module en 9n heeft er 2 dacht ik.
Let wel op of je 9n of 9n3 stoelen hebt ivm de kabelboom. Anders heb je straks hetzelfde gedoe als ik. De kabelbomen zijn meest voor een 9n en voor een 9n3 moet je hem aanpassen.

Ah, bedankt! Hopen dat [MENTION=1]Johan[/MENTION] die module nog heeft.
Stoelen zojuist opgehaald, achterbank er direct ingezet! Ziet er erg strak uit, foto's volgen snel! :)
Binnenkort maar eens een kabelboom bestellen dan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!