Dankjewel!Welkom mooie polo!!
Yess! Alleen dan een mini trekkertje (diesel)Haha lol, zie nu dat jij dezelfde auto hebt!
Ahh, ja. Ik heb gewoon benzine idd. Ik heb ook getwijfeld over een diesel maar daar rijd ik net te weinig kms voor, en vind ik ook zonde.Yess! Alleen dan een mini trekkertje (diesel)
Dankjewel! Jij bedankt voor al je dienstenLeuke update , front is netjes geworden zo
Dat zou nog kunnen inderdaad!Misschien dat de buitendeurgreep niet helemaal terug geschoten was?
Hij ging gelukkig niet wagenwijd open. Maar thanks voor je tip!Als het vriest, als je de deur dicht hebt getrokken, voor de zekerheid proberen op te duwen. Als die in zijn vergrendeling zit, gaat die er niet meer uit. Jij trekt je deur dicht, maar hij valt niet in de vergrendeling omdat die bevroren open blijft staan. Gevolg is dat je deur in de eerste bocht open gaat.
Dank! Ik ben al lid sinds juni, maar bedankt voor je berichtje!Welkom! Mooie kleur.
Dat sowieso! Heb nog geen drang naar een nieuwe(re) auto!Als je er maar met plezier in rijdt
Die drang kan er morgenochtend bij het wakker worden zomaar ineens zijn...Dat sowieso! Heb nog geen drang naar een nieuwe(re) auto!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.