Jay511
Bekend lid
Verlagingsveren! eind feb eronder knallenVerlaging veren? Of schroefset?
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verlagingsveren! eind feb eronder knallenVerlaging veren? Of schroefset?
Kan je mij een pb sturen? Mij lukt het nietVerlagingsveren! eind feb eronder knallen
Jaa idd die logo’s wil ik idd bestellen betwijfel alleen ofdat de ali logo’s goed passen ? Of ik ze misschien ergens anders vandaan moet halenIk zou zwarte vw logos doen als je je polo helemaal zwart wilt doen.
En 6c achterlichten, mooiste zijn die van een 6c gti. Die zijn aan de zijkant donkerder
Jaa idd die logo’s wil ik idd bestellen betwijfel alleen ofdat de ali logo’s goed passen ? Of ik ze misschien ergens anders vandaan moet halen
Heb ik ook!! Zal een link pb'enIk heb ze via marktplaats, daar verkoopt iemand ze voor 35€ voor en achter.
Is alleen wel een tijdje terug,
Maar het Is goede kwaliteit.
H&R vond ik zelf echt heel stug. Heb ze er zelf 2 maanden onder gehad en daarna vervangen voor Eibach veren, scheelt een hoop.Verlagingsveren! eind feb eronder knallen
H&R vond ik zelf echt heel stug. Heb ze er zelf 2 maanden onder gehad en daarna vervangen voor Eibach veren, scheelt een hoop.
Daarom heb ik met 2 polo's meegeeden met die vering en ik vond t eigenlijk prima. Dus hopen dan maar!!Ik vind persoonlijk eibach ook echt stug.
Zo zie je maar dat het echt persoons afhankelijk is
Succes met de H&R veren dan.Ik vind persoonlijk eibach ook echt stug.
Zo zie je maar dat het echt persoons afhankelijk is
Succes met de H&R veren dan.
Heeft ook met de hoeveelheid MM te maken natuurlijk, hoe lager je gaat met veren hoe stugger het word.
On: Inderdaad verlagen en andere koplampen zijn de eerste 2 dingen die ik nog zou veranderen. Persoonlijk zou ik voor de 6R xenon koplampen gaan.
Uitleg?Ik zou de u leds niet kopen
Voor 450 heb je ook oem xenon 6R man.Uitleg?
Vind de u-led toch wel wat mooierVoor 450 heb je ook oem xenon 6R man.
Dat en voor 500-600 heb je full led. (Ex inbouw).Voor 450 heb je ook oem xenon 6R man.
Maar over smaak valt niet te twisten. Als jij ze mooier vind, gewoon lekker aanschaffen natuurlijk!Vind de u-led toch wel wat mooier
Drama om 6C full led in 6R te leggen man... zou dan liever voor xenon gaan ben je zo klaar. 450-500 volledige set.Dat en voor 500-600 heb je full led. (Ex inbouw).
Maar over smaak valt niet te twisten. Als jij ze mooier vind, gewoon lekker aanschaffen natuurlijk!
Ik had niet gezien dat 'ie een 6R had en je hebt vast gelijk, je bent niet de eerste die ik dat hoor (zie? ) zeggen.Drama om 6C full led in 6R te leggen man... zou dan liever voor xenon gaan ben je zo klaar. 450-500 volledige set.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.