tjinees
Actief lid
Hoi allemaal,
Als long time lurker van dit forum, leek het me wel gepast om mezelf en m'n Polo even voor te stellen. Ik ben tjinees (oude bijnaam, don't ask
), en dit is mijn 1.6 TDI Highline uit 2012:
Ik was al langer op zoek naar een degelijke kleine auto voor woon-werkverkeer, en het liefst eentje die een beetje potentie had qua mods. Kom je vaak toch wel bij VW uit, gezien de populariteit en de communities eromheen. In afgelopen januari heb ik mijn Polo gekocht van de eerste eigenaar met ruim 194000 km op de teller, dus het beestje had al wat ervaring. Maar goed, bekende historie, buitenkant zag er vrijwel smetteloos uit, allemaal snelwegkilometers, eerste eigenaar, etc.. De centen in z'n handen gedrukt en meegenomen!
Nu ziet zo'n 6R Polo er standaard behoorlijk tam uit, dus inmiddels is er al het een en ander aangepast:
- Eibach Pro-kit 25/30 mm
- 17'' inch BBS RW017 (9N Cross Polo)
- GTI voorbumper
- R-Line achterbumper
- U-tube koplampen, 4300K xenon
- Pioneer TS-WX710A subwoofer
Voorlopige wishlist:
- Sierstuk
- kentekenplaten met opgelegde letters
- 6C deurpanelen
- ander stuurtje
- wat audio upgrades
- Velgen poedercoaten
Zal binnenkort eens wat betere plaatjes schieten..
Tot ziens!
Als long time lurker van dit forum, leek het me wel gepast om mezelf en m'n Polo even voor te stellen. Ik ben tjinees (oude bijnaam, don't ask

Ik was al langer op zoek naar een degelijke kleine auto voor woon-werkverkeer, en het liefst eentje die een beetje potentie had qua mods. Kom je vaak toch wel bij VW uit, gezien de populariteit en de communities eromheen. In afgelopen januari heb ik mijn Polo gekocht van de eerste eigenaar met ruim 194000 km op de teller, dus het beestje had al wat ervaring. Maar goed, bekende historie, buitenkant zag er vrijwel smetteloos uit, allemaal snelwegkilometers, eerste eigenaar, etc.. De centen in z'n handen gedrukt en meegenomen!
Nu ziet zo'n 6R Polo er standaard behoorlijk tam uit, dus inmiddels is er al het een en ander aangepast:
- Eibach Pro-kit 25/30 mm
- 17'' inch BBS RW017 (9N Cross Polo)
- GTI voorbumper
- R-Line achterbumper
- U-tube koplampen, 4300K xenon
- Pioneer TS-WX710A subwoofer
Voorlopige wishlist:
- Sierstuk
- kentekenplaten met opgelegde letters
- 6C deurpanelen
- ander stuurtje
- wat audio upgrades
- Velgen poedercoaten
Zal binnenkort eens wat betere plaatjes schieten..
Tot ziens!
Volkswagen
Polo 6R