TK Polo 6r Bleu GT interieur, JD module 1.2 TDI, clima zwart wit, H7 etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste liefhebbers,

Ik ben bezig met inruil van mijn Polo 6R 1.2 TDI. Om tot een gunstige deal te kunnen komen heb ik met dealer afgesproken dat ik de upgrades zelf verkoop. De volgende upgrades bied ik te koop aan:

*Compleet Bleu GT interieur leer/alcantara 5 deurs. Nieuw gekocht bij Pon augustus 2013. Compleet met airbags en deurpanelen in leder. Prijs €700.
* JD module 1.2 TDI. Nieuw gekocht aug 12, met stroomvoeding via de aangesloten sensoren. Prijs €325
* climatronic in zwart wit. Prijs €125
* Mak Iguan velgen in zlivergrijs. 17" met zgan banden Hankook Ventus. Banden zijn vervangen in aug 2014 en hebben ook deze DOT code. Velgen zijn absoluut onbeschadigd en zijn nieuw gekocht in 2013. Prijs €825
* H7 koplampen origineel met PIAA. Prijs €125
* Trekhaak met afneembare kogel. Thule 13 polig incl adapter 7 polig. Is volledig onzichtbaar. Prijs €250
* volwaardig reservewiel incl gereedschapset €80

Foto's zal ik morgen maken bij daglicht.

Als er liefhebbers zijn die de upgrade in 1 keer willen kopen dan is een setprijs bespreekbaar.

Vriendelijke groet,
Ron
 
Laatst bewerkt:
Bij deze de foto's. Ik kan op de een of andere manier niet uploaden in mijn verkooptopic.

Vriendelijke groet,
Ron
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    369.4 KB · Weergaven: 223
  • image.jpg
    image.jpg
    354.2 KB · Weergaven: 173
  • image.jpg
    image.jpg
    414.6 KB · Weergaven: 178
  • image.jpg
    image.jpg
    458.6 KB · Weergaven: 172
  • image.jpg
    image.jpg
    394.4 KB · Weergaven: 188
  • image.jpg
    image.jpg
    360 KB · Weergaven: 175
  • image.jpg
    image.jpg
    341.1 KB · Weergaven: 162
  • image.jpg
    image.jpg
    357.7 KB · Weergaven: 156
Beste liefhebbers,

Ik ben bezig met inruil van mijn Polo 6R 1.2 TDI. Om tot een gunstige deal te kunnen komen heb ik met dealer afgesproken dat ik de upgrades zelf verkoop. De volgende upgrades bied ik te koop aan:

*Compleet Bleu GT interieur leer/alcantara 5 deurs. Nieuw gekocht bij Pon augustus 2013. Compleet met airbags en deurpanelen in leder. Prijs €700.
* JD module 1.2 TDI. Nieuw gekocht aug 12, met stroomvoeding via de aangesloten sensoren. Prijs €325
* climatronic in zwart wit. Prijs €125
* Mak Iguan velgen in zlivergrijs. 17" met zgan banden Hankook Ventus. Banden zijn vervangen in aug 2014 en hebben ook deze DOT code. Velgen zijn absoluut onbeschadigd en zijn nieuw gekocht in 2013. Prijs €825
* H7 koplampen origineel met PIAA. Prijs €125
* Trekhaak met afneembare kogel. Thule 13 polig incl adapter 7 polig. Is volledig onzichtbaar. Prijs €250
* volwaardig reservewiel incl gereedschapset €80

Foto's zal ik morgen maken bij daglicht.

Als er liefhebbers zijn die de upgrade in 1 keer willen kopen dan is een setprijs bespreekbaar.

Vriendelijke groet,
Ron
Is de leerset met stoelverwarming?
 
Hoi liefhebbers,

Even een korte update van de verkochte spullen:
Bleu GT interieur. (Johan)
Deurpanelen. (Michel)
JD module (Lando)
Koplampen (Crosspolo)


Ik heb nog te koop:
- Mak Iguan velgen 7,5x17 (5x100) ET 42 absoluut onbeschadigd met 5e nieuwe reservevelg. Banden Hankook Ventus EVO2 in maat 205-40-17. Banden zijn vernieuwd in augustus 2014 en hebben de DOTcode 1414 (week 14 jaar 2014). Profieldiepte 8mm. Prijs €750
- climatronic bedienpaneel in zwart met witte letters/cijfers. Prijs €75
-Trekhaak afneembaar (Thule). Is nagenoeg onzichtbaar als je de haak er niet op hebt. Incl. complete originele aansluitset. Trekhaak is geschikt voor alle Polo's 6R en 6C en is speciaal geschikt voor de bleumotion. Prijs €200
-reservewiel incl reparatieset en krik. Origineel. Prijs €80
-Green filter. Heeft er 20000 km in gezeten. Als nieuw met ongebruikte onderhouds en reinigingsset. Prijs €40

Ik zal dit weekend nadat alle spullen zijn gedemonteerd een nieuw verkooptopic aanmaken met foto's. Voel je in de tussentijd vrij om te vragen.

Vriendelijke groet,
Ron
 
Topic nog actueel?
I.v.m. 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).

Jullie hebben gelijk,
hij of zei heeft nog een week om te reageren,
dan gaat dit topic weg.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!