BlackPoloBM
Bekend lid
Totdat je een dikke auto hebt van 100k, dan moet iedereen en "zn moer" weten welke auto het is.
Heeft kennelijk met schaamte te maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Totdat je een dikke auto hebt van 100k, dan moet iedereen en "zn moer" weten welke auto het is.
Genoeg mensen die zich elke keer afvragen of ik met de Golf ben of met de Polo.Slowmotion badge voor en achter eraf, Polo badge ook, iedereen en z'n moeder weet wel dat dit een Polo is.
Heeft kennelijk met schaamte te maken.
Wat ik lees en wat ik op straat zie is exact het omgekeerde.Ik schaam me nergens voor. Ik erger me altijd aan dure auto's met al die emblemen erop, ziet er zo lelijk uit en doet afbraak aan het design.
Persoonlijk vind ik een badgeless Audi bijvoorbeeld erg dik. Alles is persoonlijk haha. Het is wel erg clean om alles eraf te trekken maar heel eerlijk bij een 4.2 V8 ofzo zou ik het laten zitten ik vind het niet belangrijk dat men ziet welke motorinhoud ik want ik hou van de gecleande achterkant. Ieder z'n ding om z'n eigen redenen!Wat ik lees en wat ik op straat zie is exact het omgekeerde.
Op een zwarte auto met zwarte logo's? Nah.Zo'n emblem kan een mooi detail zijn vind ik.
Nee dan niet, al hoewel als je remklauwen rizla blauw zijn en dan details in je embleems ook die kleur doet.Op een zwarte auto met zwarte logo's? Nah.
Wat ik lees en wat ik op straat zie is exact het omgekeerde.
Oneens.Zou kunnen, heeft niets met mij te maken. Het is ook een typisch Nederlands dingetje volgens mij, in Duitsland en België zie je bij bijna alle dikke auto's dat de badges eraf gehaald zijn.
Dit + zwarte NL stickers
Mooie boete erbij ook hahaDit + zwarte NL stickers
Ik heb ze echt al langer als een half jaar erop zitten, ben er ook nog nooit voor aangehouden hahahMooie boete erbij ook haha
Heb die zwarte NL stickers er ondertussen al 2.5 jaar op zitten, 2x een grote controle in gereden maar nooit een opmerking over gehad.Ik heb ze echt al langer als een half jaar erop zitten, ben er ook nog nooit voor aangehouden hahah
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.