Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja naar mijn werk rijden was er niet bij eerst wachten tot het licht werd pfff
Inmiddels is de auto bij de schadeherstel en zijn ze aan het wachten op een koplamp (backorder dan weet je het wel).
Ondertussen rij ik in een DS3 ......
ja naar mijn werk rijden was er niet bij eerst wachten tot het licht werd pfff
Inmiddels is de auto bij de schadeherstel en zijn ze aan het wachten op een koplamp (backorder dan weet je het wel).
Ondertussen rij ik in een DS3 ......
Ik denk dat je tegenwoordig bij accessoires als een navigatie of xenon gewoon een alarm klasse 3 moet zetten. Dan hebben ze te weinig tijd om het te jatten!
Ik denk dat je tegenwoordig bij accessoires als een navigatie of xenon gewoon een alarm klasse 3 moet zetten. Dan hebben ze te weinig tijd om het te jatten!
Het maakt het ze wel moeilijker, maar als ze het hebben willen pikken ze het toch wel....alarm of niet...Je zou gewoon geneigd zijn om er stroom op te zetten...:roll:
Het maakt het ze wel moeilijker, maar als ze het hebben willen pikken ze het toch wel....alarm of niet...Je zou gewoon geneigd zijn om er stroom op te zetten...:roll:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.