Ik heb het beide kanten op gedaan.
Starten met kachel op koud: 650rpm, daarna kachel op warm zetten: motor loopt op naar 1000rpm
Starten met kachel op warm: 1000rpm, daarna kachel op koud zetten: motor blijft 1000rpm lopen, pas naar een keer gas geven zakte hij naar 650rpm
Toch blijf ik het vreemd vinden waarom hij dan meer toeren blijft maken...
Zeker na een rit van 30km en zelfs meer dan dat, dan zou de motor toch warm genoeg moeten zijn.
Zelfs in de zomer met de airco aan maakt de auto geen 1000rpm. (dat merk je nauwelijks)
Ik ga vanmiddag bij de dealer in Nieuwegein gaan vragen of ze dit probleem kennen en of hier wat aan te doen is.
Als het winter is moet ik de kachel gewoon kunnen gebruiken zonder dat de auto raar gaat lopen, al mijn andere auto's hebben dit probleem nooit gegeven.
Starten met kachel op koud: 650rpm, daarna kachel op warm zetten: motor loopt op naar 1000rpm
Starten met kachel op warm: 1000rpm, daarna kachel op koud zetten: motor blijft 1000rpm lopen, pas naar een keer gas geven zakte hij naar 650rpm
Toch blijf ik het vreemd vinden waarom hij dan meer toeren blijft maken...
Zeker na een rit van 30km en zelfs meer dan dat, dan zou de motor toch warm genoeg moeten zijn.
Zelfs in de zomer met de airco aan maakt de auto geen 1000rpm. (dat merk je nauwelijks)
Ik ga vanmiddag bij de dealer in Nieuwegein gaan vragen of ze dit probleem kennen en of hier wat aan te doen is.
Als het winter is moet ik de kachel gewoon kunnen gebruiken zonder dat de auto raar gaat lopen, al mijn andere auto's hebben dit probleem nooit gegeven.
Volkswagen
Polo 6C
1.2 TSI 90pk