Tomorrowland

Twas terug fantastisch echt. Jammer dat al gedaan is. De mainstage was terug prachtig.
Rond 23u30 is het hard beginnen regenen en stormen.
We zijn dan willen weggaan van de mainstage maar we hadden beter blijven staan.
Want er waren enorm veel mensen die ook wegvluchten dus stonden we allemaal te drummen.
Ik dacht eventjes dat ik ging sterven. Tussen al die mensen had ik geen adem meer bijna.
Maar het is toch gelukt om eruit te geraken en naar de parking te stappen.
Het was als in een riviertje dat ik constant aan het stappen was. En helemaal nat.
Gelukkig is de regen laat begonnen en hebben we toch lang kunnen genieten op tomorrowland.
Op de parking was het dan ook nog een belevenis. Gelukkig was ik niet met de Polo.

Hoe vond jij Tomorrowland Explorator???
Ja sorry ik weet je naam niet Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Maar normaal hebben de inwoners van boom toch zeker voorrang op een ticket?
Je kunt het mss vragen aan je kameraad. Vorige jaren hadden zij een plaats waar ze konden gaan voor tickets als je daar woont. Weet wel niet als dat dit jaar ook zo was.
Ik hoop dat ik er volgend jaar weer tickets ga kunnen hebben want dat is niet zo gemakkelijk;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
euhm ja, ik heb Tomorrowland heel anders beleefd als jou omdat ik er werkte.
de vrijdag en de zondag had ik vrij. vrijdag toen ik vrij had ben ik pas gegaan nadat het zo geregend had en toen stonden al hele delen onder water, maar overigens niet zo veel last van gehad.
de zaterdag moest ik werken. toen heeft het heel hevig geregend , ik moest overdag de hele tijd transporten rijden vol met poncho's ( 50 000 per pallet! Stick Out Tongue). 's avonds moest ik die lichtstokjes in het publiek gooien vanvoor op de main.. wat een belevenis. ik heb het toen proberen te filmen maar het regende zo hard.. alles stond onder water. sommige podia waren zelfs eerder gesloten omdat ze onder water stonden. ik was helemaal doorweekt en mijn gsm was kapot. vocht achter de lens van mijn iphone.. :( gelukkig heb ik het kunnen oplossen met een haar droger. de zondag mocht ik dit opnieuw doen tijdens Nicky Romero vs David Guetta vs Afrojack. ik heb er heel mooie beelden van geschoten en zal ze ook proberen hier op MyPolo te zetten als ik gedaan heb met werken. moet nog tijdje doorwerken tot als alles weg is :)
 
Haha amai zoveel poncho's. Ik heb er ook ene gaan halen ;)
Is dat dan vakantiejob of werk je heel het jaar voor Tomorrowland?
Amai gelukkig dat je iPhone terug werkt. De mijne had ik in mijn rugzak gestopt en was niet nat. Gelukkig.
Oké ik wacht wel op de mooie foto's.
Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Dit is vakantiewerk.. :) een vriend van mij kent de baas heel goed van ID&T en zo ben ik er terecht gekomen. we zitten in Rumst in een magazijn en vanuit daar werken we. we krijgen opdrachten en moeten die dan uitvoeren. ik doe dus eigenlijk administratief werk, maar ook fysiek werk. alle decoratie stukken van het festival komen naar hier en nog zo veel meer. een groot gedeelte hiervan moeten we dan op containers steken omdat deze zullen gebruikt worden voor in Tomorroworld. ;)
 
Sorry dat ik zo laat antwoord maar ik was op reis.
Amai seg wel tof om eens mee te maken waarschijnlijk.
Ik heb naar filmpjes gekeken toen jij op mainstage stond maar er staan er 2 dus weet niet wie jij bent. Er was ene met een Bordeau pet aan is dat jij?
Grts
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Sorry dat ik zo laat antwoord maar ik was op reis.
Amai seg wel tof om eens mee te maken waarschijnlijk.
Ik heb naar filmpjes gekeken toen jij op mainstage stond maar er staan er 2 dus weet niet wie jij bent. Er was ene met een Bordeau pet aan is dat jij?
Grts

Neen, ik had geen pet op.. Stick Out Tongue denk ook dat de kans klein is dat je me gaat herkennen op videobeelden omdat we met zoveel daar liepen. Big Grin wat wel kan, toen David Guetta en zijn
Buddy's het publiek allemaal lieten gaan zitten kan je op filmpjes ons wel zien doorlopen met grote dozen op ons hoofd Stick Out Tongue we liepen er net door toen iedereen recht sprong. Kippenvelmoment :eek:
 
Ik had mijn tickets verkocht omdat ik niet kon gaan, volgend jaar opnieuw Stick Out Tongue

Ik hoop dat ik er volgend jaar ook terug bij zal zijn.
Want mijn pc blijft maar in de wachtrij staan tot de tickets waren uitverkocht:(
Gelukkig zijn er vrienden van mij er opgegraakt en tickets kunnen bestellen.
Hopelijk lukt het volgend jaar anders moet Daniël maar tickets regelen voor ons:grin:
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Neen, ik had geen pet op.. Stick Out Tongue denk ook dat de kans klein is dat je me gaat herkennen op videobeelden omdat we met zoveel daar liepen. Big Grin wat wel kan, toen David Guetta en zijn
Buddy's het publiek allemaal lieten gaan zitten kan je op filmpjes ons wel zien doorlopen met grote dozen op ons hoofd Stick Out Tongue we liepen er net door toen iedereen recht sprong. Kippenvelmoment :eek:

Ik zal eens moeten kijken naar die filmpjes.
Nu luister ik iedere dag naar tomorrowland radio in de Polo;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
ImageUploadedByTapatalk1383225031.275081.jpg
Even chille tijdens de werkuren.
65028_516689885074795_127096962_n (1).jpg
Opbouw mainstage
1380812_525002347576882_1884126976_n.jpg
Mijn combi bandje Stick Out Tongue
1229906_516689865074797_212510597_n.jpg
Stickertjes nodig om te mogen leveren
mcd.jpg
Lichtstokjes aanzetten en daarna in het publiek gooien op de mainstage
image.jpg
Q-dance stage
z6m7.jpg
Voor het publiek op de mainstage
uploadfromtaptalk1383403579993.jpg
Nicky Romero vs Afrojack vs David Geutta.
winterbanden.jpg
Voor het publiek op de mainstage
bitte polo.jpg
Magazijn tijdens het festival.
IMG_3979.png
Afbreken die handel Stick Out Tongue
Naamloos.jpg
De mainstage wordt in 40 scheepscontainers gebracht naar het magazijn en gestapeld..
IMG_0713.JPG
Kraan voor containers te zetten Stick Out Tongue
IMG_0714.JPG
Poetsen moet ook gebeuren Big Grin
 
ImageUploadedByTapatalk1376384733.870585.jpg
Containers uitladen doe je zo.. Onverantwoord Stick Out Tongue

Dit waren een deel van de foto's die ik heb getrokken.. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar ze zijn via tapatalk geüpload vandaar de slechte kwaliteit..
Voor de filmpjes moet ik nog iets anders zoeken :)
Kan iemand me mss eens uitleggen hoe ik gemakkelijk foto's en filmpjes upload op MyPolo.nl?
Haha, voor tickets zorgen denk ik dat niet makkelijk is. Ik heb er nu mijn eerste jaar gewerkt en mag volgend jaar terug gaan.. Dan zorg ik ook dat ik een heftruckattest heb. Dan krijg ik 11 Euro per uur ipv nu 9,5.. Ik de k als ik er een paar jaar gewerkt heb en ze me wat beter kennen dan ik mss kaarten ga krijgen voor vrienden. Ik kan nu wel al VIP kaarten krijgen voor al hun andere evenementen (sensation, the Qontinet ,...) maar dan enkel voor mijn eigen :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!