trilling vaagheid bij sturen

Daniel

MyPolo - Team
162
1
18
Afgelopen vrijdag knalde ik bij afslag rai amsterdam door een put ik had nog een gangetjev an 100 denk ik. Nu voel ik lichte trilling met rijden die heel lichtjes aanwezig is en die bij gasgeven versterkt lijkt te worden.

Ik heb de banden laten checken maar die zijn prima geen onbalans. daar dacht ik aan. nu zei een monteur dat een polo altijd een lichte trilling /onbalans heeft.

Iemand enig idee waar die trilling vandaan zou kunnen komen. Hij lijkt heel onrustig te rijden Beetje als de rechter en linkerkant omstebeurd omhoog en omlaag gaan .. miniem maar merkbaar.


gr daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Je wielen kunnen wel goed gebalanceerd zijn maar waarschijnlijk zit er nu een hele kleine slag in je velg waardoor deze zo aanvoelt... Heb ik ook siinds ik in Turkije ook erg hard over een bobbel heb gereden.. Omdat je in verhouding grotere velg hebt met lagere banden zul je alles snel voelen.

Ju kunt proberen om de vóór velgen/banden te verplaatsen naar achteren... Uitgaande van dat je achtervelgen wel ok zijn. Heb ik ook gedaan..

Als het probleem is opgelost, maar je voelt nu trilling aan de achterkant (dan moet het wel heel erg zijn) dan moet je je velgen laten richten ben ik bang ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!