Laszlo
Bekend lid
Hey luitjes!! Lang geleden! Geen nieuws is goed nieuws denk ik dan maar, heb het de laatste tijd erg druk met werk en met school dus bijna geen tijd over voor de hobby.
Hoe gaat het hier op het forum? Geen gekke capriolen denk ik zo?
Laatst apktje gehad waar die keurig doorheen kwam!
Alleen valt het me op dat sinds een maandje mijn trommelremmen achter enorm piepen bij het remmen vooral in de ochtend om 6 uur bij wegen <50kmph als ik bijvoorbeeld aankom bij een stoplicht. Nou is dit kwaaltje niet zo erg maar het is bij mij wel erg luid en ik schaam me er gewoon voor.
Donderdag gooi ik hem op de brug en wil ik de boel even gaan schoonmaken (trommels) en de remschoenen even opschuren, hebben jullie tips om dit kwaaltje weg te krijgen? Of tips voor t schuren?
Alweer bedankt vriendelijke vrienden!
Hoe gaat het hier op het forum? Geen gekke capriolen denk ik zo?

Laatst apktje gehad waar die keurig doorheen kwam!

Alleen valt het me op dat sinds een maandje mijn trommelremmen achter enorm piepen bij het remmen vooral in de ochtend om 6 uur bij wegen <50kmph als ik bijvoorbeeld aankom bij een stoplicht. Nou is dit kwaaltje niet zo erg maar het is bij mij wel erg luid en ik schaam me er gewoon voor.
Donderdag gooi ik hem op de brug en wil ik de boel even gaan schoonmaken (trommels) en de remschoenen even opschuren, hebben jullie tips om dit kwaaltje weg te krijgen? Of tips voor t schuren?
Alweer bedankt vriendelijke vrienden!

Volkswagen
Polo 6R