Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een video zegt meer dan 1000 woorden?
Hmm. Project T6 BCM is afgestoten, maar wil toch wel graag mfs aan de rechterkant. Lampen lichten niet op en in VCDS geven de knoppen geen signaal.
- Controle module van een origineel Polo stuur gebruikt.
- Controle module die bij het Scirocco stuur zat gebruikt.
Zou ik zonder problemen een bedienunit van een Polo GTI kunnen kopen en die op mijn stuur plaatsen? Moet ik de airbag kabel eventueel ook nog vervangen? Sleepring, stuurhoeksensor?
hey turbodruk. ik ben benieuwd of je fabia teller er al in zit. en waar heb je m laten aanpassen? wat waren de kosten.. ik ben ook opzoek! ben heel benieuwd mvgHey allemaal!
Nu heb ik een mooie Fabia teller mogen bemachtigen. Weet iemand een adres waar ik deze teller kan laten inleren? De teller heeft meer dan 100km op de klok, dus via de dealer wordt hem sowieso niet.
ok ga ik daar ook voor shoppen.. is er nog een specifiek stuur wat het beste is. of caddy golf enzo is goed?
of de myne een vdo is weet ik niet... waar zie ik dat aan..?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.