Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou dat gaan lukken met enkel andere lampjes? Ben benieuwd!Ben nog steeds lampjes aan het proberen in het achterlicht zodat de kleur en lichtverdeling nog mooier is...
Ja, dat kan ik me goed voorstellen! Wellicht een Zenec?Een mooie dvd-speler met navigatie zou leuk zijn, heb nu een RNS310....
Standaard is in een DSG de stand D nogal een standje "bejaard", terwijl de stand S voor normaal gebruik dan weer "overdreven sportief" is. Voor normaal, dagelijks gebruik zou iets er tussen in willen hebben. Er zijn bedrijven die deze programma's kunnen aanpassen. Is alleen best wel een kostbare grap.
Zou dat gaan lukken met enkel andere lampjes? Ben benieuwd!
Ja, dat kan ik me goed voorstellen! Wellicht een Zenec?
Ik vind ze in ieder geval erg mooi staan!Klopt,De Boavista werd destijds extra levertijd, deze zijn 16inch maar zien er net zo groot uit en ben blij dat het zo gelopen is, veel mooier en comfortabeler.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.