Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hé Barry, heb jij een setje reservelampen bij je BM gekregen? Krijg je die er gewoon bij geleverd en hebben ze die dan ergens verstopt in de auto? Ik heb namelijk ook een BM maar ik kan geen setje vinden.Barry zei:@sjakie
Ik durf het niet te gokken bij een 1.4 sjakie. Ik gok van wel, maar als je het zeker wilt weten zou ik even het instructieboekje nakijken. of misschien sneller: je reservelampen-setje
graafie zei:hé Barry, heb jij een setje reservelampen bij je BM gekregen? Krijg je die er gewoon bij geleverd en hebben ze die dan ergens verstopt in de auto? Ik heb namelijk ook een BM maar ik kan geen setje vinden.Barry zei:@sjakie
Ik durf het niet te gokken bij een 1.4 sjakie. Ik gok van wel, maar als je het zeker wilt weten zou ik even het instructieboekje nakijken. of misschien sneller: je reservelampen-setje
Ik heb wel een setje nightbreakers besteld die ik waarschijnlijk morgen binnen krijg. Is het een beetje te doen om de lampen te vervangen? Ik bedoel het is een heel gedoe volgens het boekje, je moet de complete koplamp eruit halen toch? :shock: :shock: :shock:
Barry zei:Bij mij lag er een lampen setje en 1 liter olie in de kofferbak
Trek eens je kofferbak afdekplaat omhoog daar onder zit nog extra kofferbak ruimte misschien ligt het daar wel.
Barry zei:hier nog zo'n hoogtepuntje: kijk in mijn reservelampen setje- is het ra ra ra
een H7 SET!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: hahahaha
toch knap als je H4 units op je bluemotion hebt
Barry zei:graag gedaan!
Nou inderdaad, de dealer gaf aan dat ik nummer 2 was die erover klaagde. Lijkt mij dat er VEEL meer zijn die er een klacht over hebben :x
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.