Type lamp, dagrijverlichting LED

ik heb gelukkig nog niet betaald, zou wat zijn. nu moet ik ze ook nog es terug sturen wat ook geld kost. die sebastian of hoe die ook mag heten gaat mij ckr tegemoet moeten komen anders stuur ik ze op en wacht op de nieuwe en betaal em dan niet! eigenlijk ook een stom iets dat dhl een pakketje gewoon in je brievenbus gooit zonder er geld voor te incasseren :roll:
 
Sjakie zei:
Sharky zei:
Dat zijn zilveren bolletjes die oranje licht afgeven. Ben je van het oranje in je lamp af. Durf led-knipperlicht nooit echt aan!

En Nostino zelf is niks mis volgens mij. Mijn DRL doet het vooralsnog prima! Heb al veel blikken gehad van andere Polo6R-rijders! :cool:

Ok maar wat is het voordeel ten opzichte van de originele?

Dat ze geen oranje gloed in de koplamp achterlaten, alles blijft mooi zilver ;) Meer niet. Puur looks!

Check:
forum
 
ik stond gewoon voor L*L want ik had een witte polo 6r bm gespot onderweg naar huis. we reden in lineik keek in de bumper van een voorliggende auto en 1 van mn lampjes stonden uit lol de was gewoon zo heet dat ie naar verband printplaat stonk...
 
@enzelino
Balen kerel, maar ik denk dat het een typisch geval van pech is geweest :roll:
Ik ben nu bijna 1000 km verder en na veel Start/Stops en branduurtjes verder nog steeds geen problemen (even,,,afkloppen)
Ik heb direct na de installatie met de mistverlichting AAN gereden om de units lekker op te warmen en mezelf ervan te verzekeren dat de condens zou verdampen. :|
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
die gast doet vreemd ik geef aan dat een lamp niet werkt en hij komt zeggen dat ik ze beide moet terugsturen dan pas krijg ik nieuwe.

ik vroeg em erna of hij dan 1 voor me kon opsturen, et antwoord werd in het gebroken engels wat wil je van me. Ik ging helemaal stuk. :?

Ik heb tot op heden niet betaald en ik betaal ook nix dit is zowieso een fout geweest van dhl ( als er een pakket onder rembours aan komt dient de persoon die dit in ontvangst neemt eerst betalen voordat het pakket wordt achtergelaten.

:evil:
 
Echt zeer bijzonder, bij mij was het 27 januari bestellen en de dinsdag daarop werd het packet al aangeboden! Lampjes doen het buitengewoon goed tot nu toe en bij Barry ook?

Baal ervan dat jullie nu problemen met die knakker hebben. Al heb ik nagenoeg geen mailcontact met hem gehad. Dat was dit antwoord over de canbus ;)


Hello My Friend!



Yes there are !! of course we send to netherlands, just make an order on our onlineshop J



Thank you very much! J







mit freundlichem Gruss



Florian Puttfarken



nostino folien center (Inhaber)

Düneberger Str. 85

21502 Geesthacht



Tel.: 04152/9160960

www.nostino.de

Aardige mail toch ;)
 
Ik had contact met een ene sebastian.. die kan helemaal geen engels en mijn duits is superslecht. Ik zal ook zo gauw geen mail vertalen en verzenden het enige wat ik wil is goede service als ze me dat niet kunnen bieden zoek ik wel verder, want niet alleen zij kunnen deze leds aanbieden. Ik heb namelijk meerdere gevonden.

Enne toen mijn led kapot was kreeg ik geen melding in mijn dash te zien dus CANBUS leds zijn niet eens nodig, waarschijnlijk!

:shock:
 
enzolino zei:
Enne toen mijn led kapot was kreeg ik geen melding in mijn dash te zien dus CANBUS leds zijn niet eens nodig, waarschijnlijk!

:shock:

Ik heb een gewone lamp van de dagrijverlichting defect gehad en toen kwam er weldegelijk een melding op het dash !

Misschien is in jouw geval de lamp wel defect maar de weerstand om de CAN-bus aan te sturen niet.
Dan doet de lamp het niet, maar ziet de computer wel gewoon de weerstand die hij moet zien.
 
Ik heb ook nog helemaal niks gezien ik heb volgens mij wel een mailtje gehad dat het Confirmed is...volgens mij heeft die ze niet meer op voorraad ofzo dat zou hem kunnen zijn. ik ga hem even een mailtje sturen waar het blijft...wel geld ontvangen maar niet eens de moeite nemen om na 2 weken te zeggen dat ze bijv in de bestelling staan...pfff internet orders van duitsland blijft zuigerig vind ik :?

@Enzo ik zou die lampjes niet eens betalen...maybe wilt die dat lampje echt kapot terug zien?misschien probleem met het weerstand

der Status Ihrer Bestellung Nr. 496 hat sich geändert.

Neuer Status ist:
____________________________________________________________

Confirmed
____________________________________________________________

Um die Details der Bestellung anzusehen, folgen Sie bitte dieser Verknüpfung (oder kopieren Sie die Adresse in Ihren Browser):
http://www.nostino.de/hp/joomla/index.p ... &Itemid=13

____________________________________________________________
nostino folien center
http://www.nostino.de/hp/joomla/
basti@nostino.de
 
Dat is ook het laatste mailtje wat ik heb gehad.
Heb hem vannacht nog een mailtje toegestuurd, wanneer me bestelling verzonden wordt. Wacht nog af op antwoord...
Ik heb bestellung 495! Lekker iets eerder als jou KYC!!! Stick Out Tongue :lol:
 
Ik denk dat je gelijk hebt man! ik ga het een deze dagen gewoon testen een lampje eruit trekken en de auto aanzetten zonder er 1 in te hebben Big Grin
PoloBM zei:
enzolino zei:
Enne toen mijn led kapot was kreeg ik geen melding in mijn dash te zien dus CANBUS leds zijn niet eens nodig, waarschijnlijk!

:shock:

Ik heb een gewone lamp van de dagrijverlichting defect gehad en toen kwam er weldegelijk een melding op het dash !

Misschien is in jouw geval de lamp wel defect maar de weerstand om de CAN-bus aan te sturen niet.
Dan doet de lamp het niet, maar ziet de computer wel gewoon de weerstand die hij moet zien.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!