Gunner
Bekend lid
Ach uiteindelijk maakt het mij als klant ook niet uit; als de verplichtingen maar nagekomen worden. Hoe zij dat verder afhandelen is mijn probleem ook niet.Ik ben werkzaam bij een dealer
Volkswagen
Polo 6C Highline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach uiteindelijk maakt het mij als klant ook niet uit; als de verplichtingen maar nagekomen worden. Hoe zij dat verder afhandelen is mijn probleem ook niet.Ik ben werkzaam bij een dealer
Ik ben werkzaam bij een dealer
Kan jij niet even checken wat het juiste protocol is voor het vervangen van een voorwiel lager?
Update!
Vanmiddag ben ik dus langs geweest bij de dealer (zal de naam niet noemen). Zoals je al terug kan lezen heb ik dus van te voren gebeld en ben ik dus niet professioneel behandeld aan de telefoon, ik voelde me niet serieus genomen helaas..
Vandaag proefrit gemaakt met de monteur, top kerel! Had zelf een verlaagd Golfje II dus geen gezeik over mijn schroefset, dat het daar mee te maken kon hebben. De monteur had dezelfde bevinding als ik, de auto moest opnieuw uit gelijnd worden (was ook niet zo moeilijk om dat vast te stellen ). Ik dacht, dat gaat de goede kant op!
Wij samen naar de service meneer lopen om het verder af te handelen. Ik dus wéér mijn verhaald verteld (ik had hem ook aan de telefoon) over verlagen gelijk uitlijnen, nieuwe banden weer uitlijnen, hun doen reparatie en op eens trekt hij scheef. Ra ra politiepet, trek zelf de conclusie maar.
Er werd meteen een coulance voor gesteld 50% - 50% (uitlijning bij de dealer kost €100,-). Op zich wel goed idee, maar ik wilde even verder gepraat dit nou kan.
Hij houdt bij hoog en laag vol dat het niks met de reparatie te maken heeft. Ik dus wéér opnieuw uitleggen wat er gebeurd is etc.. Hij ontkent dat het niks met de reparatie te maken heeft. Het werd een ja - nee spelletje. Hij geeft mij het gevoel dat ik daar stond te liegen. Dat ik in de tussen tijd iets geraakt heb waardoor hij scheef trekt. Dat is niet gebeurd (ik merkte al de volgende dag op de snelweg dat hij scheef trok). Ik dat dus ook uitgelegd aan die meneer. Hij gelooft me niet, dus heb hardop gevraagd aan hem of hij denkt dat ik sta te liegen.
Uiteindelijk heb ik de discussie afgekapt omdat hij mij het gevoel gaf dat ik stond te liegen en niks meer inzat. Dat heb ik ook tegen hem gezegd en dat ik dus totaal níét serieus genomen wordt.
Ik ben helemaal klaar met de garage en daar ook besloten dat ik ergens anders de auto laat uitlijnen. Ik heb er helemaal klaar mee en ook al gaat het om een paar tientjes, bij mij gaat het puur om het principe.
Ik heb de monteur vriendelijk bedankt voor het proefritje en tegen meneer gezegd dat hij een klant verloren heeft en dus niet meer terug kom.
Ook via een enquête aan gegeven (die heb ik ontvangen direct na de reparatie) dat ik totaal ontevreden ben over deze garage (helaas).
Aankomende zaterdag wordt hij bij een lokale bandenboer uitgelijnd en komt het eind goed al goed
Ik had een maand of 2 geleden hetzelfde bij mijn eerste 30k beurt, bij een dealer in Zuid-Holland, waar ik HOOGEN verwachtingen van had.
Zij hadden onder garantie mijn beide draagarmen vervangen ivm klachten. Direct na de reparatie constateer ik dat de auto erg naar rechts afwijkt tijdens het rijden. Ik ben direct teruggereden.
Volgens de meneer aan de balie was de auto uitgelijnd, want dat hoort na vervangen van de draagarmen. Na onderling overleg was dit toch niet het geval, is niet nodig volgens de computer daar... uitlijnen was mogelijk op mijn eigen kosten. Was geen fijn gesprek..
Pas na een flinke klachtenbrief werd ik teruggebeld dat de auto kosteloos uitgelijnd zou worden.
Moraal van het verhaal, even de tijd nemen om schriftelijk een klacht in te dienen, dan zijn ze meestal wat coulanter, was al de 2e keer dat ik pas serieus genomen wordt na een klachtenbrief bij deze dealer.
Ja, in mijn profiel kun je kijken welke regio ik woon, dus je kan wel wel gokken welke dealer het is geweestGok dat ik bij dezelfde dealer ook weg gegaan ben omdat ik ook niet serieus genomen werd. Zeer herkenbaar.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.