Hoorde dat het pas vanaf model jaar 2020 was maar dan ben ik verkeerd geïnformeerdjuli 2018
Volkswagen
Polo aw Gti
2.0
Hoorde dat het pas vanaf model jaar 2020 was maar dan ben ik verkeerd geïnformeerdjuli 2018
https://www.internetverkoper.nl/rvs-roestvrijstalen-buis-pijp-in-diverse-maten-rvs--304--p708 top materiaal, bij mijn vorige polo ook laten doen.Beste leden,
Ik wil graag mijn middendemper er tussen uit. Weet iemand waar ik een kant en klare tussenpijp kan bestellen?
Let me know !!
Klinkt wel lekker.ik heb mijn middendemper er tussen vandaan laten halen. Voor mij is dit een perfect geluid in de sportstand hoor je hem echt goed en in de drive is het geluid wel meer aanwezig maar niet te overdreven.
Ah dan is de titel aangepast volgens mijKlinkt wel lekker.
Maar jij hebt een 1.8 6R/C
Dit topic is 2.0 GTI AW gerelateerd,
die klinken heel anders zonder midden demper.
Heb ik extra gedaan.Ah dan is de titel aangepast volgens mij
Bespaar je de moeite als je een OPF hebt, gaat nooit fatsoenlijk klinken. Ik heb alles gehad en nu een Milltek downpipe en een JM tuning eindstuk met klep. Klinkt perfect.Heeft iemand een geluids fragment met een middenpijp en opf of alleen een downpijp met opf.
Misschien kleppen uitlaat met opf zonder downpipe.
Van een polo gti aw
I have one installed. Really depends on if you have an OPF/GPF model Polo or not.I'm searching someone who have bought the valve exhaust from JMTuning. Who tried this exhaust ? It's a good one ?
I have one installed. Really depends on if you have an OPF/GPF model Polo or not.
That's literally what I did. Already had the JMTuning hooked up to the OPF but was very disappointing. Bought a Milltek downpipe with GPF replacement so the entire system is now 65mm instead of 60mm (pre-GPF). With valve closed it sounds like the original exhaust with GPF, valve open it rips pretty hard. Cold start is also very loud.My Polo gti is totally stock and it is a GPF model. I'm interested in the valve exhaust they produce and my idea is connect it to a milltek sport cat and remove the OPF. If you have some material post it; i would be grateful
It's so wow I LOVE how it sound !!! I follow you !!That's literally what I did. Already had the JMTuning hooked up to the OPF but was very disappointing. Bought a Milltek downpipe with GPF replacement so the entire system is now 65mm instead of 60mm (pre-GPF). With valve closed it sounds like the original exhaust with GPF, valve open it rips pretty hard. Cold start is also very loud.
Here is an instapost I made on the day I got it back with everything installed:
Thanks for your answer! I think the OPF kills a lot of sound and performance. I hope to remove it as soon as possibleThat's how mine sounds with the katback valve damper from JM tuning.
Only I still have the original cat/downpipe.
And I have no opf. (Never had either)
Als je het Nederlands naar Engels kunt vertalen kan dat ook andersom, dus Engels naar Nederlands en dan pas plaatsen.Thanks for your answer! I think the OPF kills a lot of sound and performance. I hope to remove it as soon as possible
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.