Uitlijnen motorkap, voorbumper

Ik heb afgelopen weekend iemand geramd in zijn flank met mij polo 6R.
Nu is mijn koplamp los. Maar dit kan ik zelf wel herstellen heb ik gezien.
Nu heb ik ook op gemerkt dat er verschillende stukken niet meer mooi in lijn staan.
Ik vroeg mij af of dit terug uit te lijnen is?

Mijn motor kap staat precies niet meer mooi centraal. En ook mijn gril lijkt scheef te staan tegenover de rest.
De spleet tussen de gril en de rechter koplamp is door het feit dat die lamp op de moment nog los zit.

Hier enkele foto's

(blauw omcirkelt is de zone waar ik de tegenpartij mee heb geraakt.)
(Rood omcirkelt zijn zones die scheef lijken te staan.)
(Groen omcirkelt zijn zones die beschadigd zijn (scheurtjes ... krassen.)
motorkap.jpgongeval zone.jpgschade zone.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat je meer schade hebt als je denkt als je de bumper er af hebt zie je denk ik meer anders ff naar een schadeherstelbedrijf gaan
als je geluk heb dan is het alleen de binnen bumper balk die scheef is
succes met de af handeling

groeten ger
 
Hier is echt meer aan de hand dan je denkt. Zou er zelf niet aankomen want zelfs als het een Polo V uit de eerste serie betreft overtreft de waarde ruimschoots de schade. Alles wat je erzelf aandoet is gezien je vraagstelling prutswerk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!