Uitvoering

D

Deleted member 908

Aankomende zaterdag kan ik mijn Polo ophalen.
Is er een manier om achter de uitvoering te komen?
Alles zit erop en eraan, maar dat is niet per definitie een Highline gelijk.

Ben nieuwsgierig.

Op kenteken staat niets vermeld.
Na kenteken na trekken, kon ik niets vinden.
Op RDW staat niets vermeld.

Alvast bedankt,
Magnat
 
Tnx...Ik had een foto'tje gemaakt met mijn Htc, maar door slecht weer niet de beste kwaliteit. Het is in ieder geval een 9N uit 2003
Zaterdag zal ik een paar foto's schieten, en mezelf en de Polo voostellen.

I can't wait :)
 
Polootje zei:
Gefeliciteerd en heel veel veilige km's toegewenst...heb je de 3BG ingeruild op de Polo? Ben of was je ook lid van passat.nl forum?

Ja, ik heb die Passat ingeruild voor de Polo.
Ik was er super blij mee, maar hij luste wel een slokje benzine, en het olie verbruik was extreem hoog.
(Is dit bekend bij jullie?)
Voor dat ik problemen zou krijgen, gekeken naar een 'goedkopere' vervoersmiddel.
Het VW virus was al toegeslagen Big Grin dus de keuze voor een Polo was snel gemaakt.

Ik moest even checken, maar ik heb inderdaad een account op vwpassat.nl.
Daar heb ik al tijden niet meer gekeken.
 
starsky zei:
Die 2.3 liters willen nog wel eens wat verbruiken ja.. Maar wat is extreem?

Zonder dollen, Liters!!
Ik heb hem 2,5 jaar gehad, maar 10 liter is niets.
Daarvoor een Honda Civic uit '91 gehad, en nog nooit een druppeltje bijgevuld. (wel een beurtje op zijn tijd.)
 
Magnat zei:
Ja, ik heb die Passat ingeruild voor de Polo.
Ik was er super blij mee, maar hij luste wel een slokje benzine, en het olie verbruik was extreem hoog. (Is dit bekend bij jullie?)
Voor dat ik problemen zou krijgen, gekeken naar een 'goedkopere' vervoersmiddel.
Het VW virus was al toegeslagen Big Grin dus de keuze voor een Polo was snel gemaakt.

Ik moest even checken, maar ik heb inderdaad een account op vwpassat.nl.
Daar heb ik al tijden niet meer gekeken.

Qua benzineverbruik zijn de Passats zeker niet de zuinigste nee...wij hebben een 3BG variant 2.0 20V (130pk)...pffff...1:10 is het hoogst haalbare...wat dat aangaat was de 35iB4 (1.8) veel zuiniger!
Olieverbruik valt met de huidige Passat erg mee, moet ik zeggen.

Maar goed..back on topic: wel ff foto's maken hè als je je nieuwe aanwinst gaat ophalen! ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!