krisrock
Premium lid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Top, bestel ik er 4Correct
Nee hoor, gewoon uitwisselen. En zoals eerder gezegd: niet het glas van het lampje aanraken!Top, bestel ik er 4. Dank! Hoef ik met deze lampen geen rekening te houden met dat ze oververhit kunnen worden? Sorry, ben niet erg pro hierin
![]()
Thanks, ik zal de resultaten delen met jullie!Nee hoor, gewoon uitwisselen. En zoals eerder gezegd: niet het glas van het lampje aanraken!
H7! Maak het nou niet verwarrender @RobinKomt omdat je officieel geen led of xenon achteraf mag inbouwen, dit mag niet, maar word wel “gedoogd”
Ja 4x h4 led is genoeg voor groot en dimlicht
Die snap ik niet helemaal?Komt omdat je officieel geen led of xenon achteraf mag inbouwen, dit mag niet, maar word wel “gedoogd”
Ja 4x h7 led is genoeg voor groot en dimlicht
Ah vandaar. Ja, de Philips die ik in het begin noemde zijn illegaal in Nederland, vandaar dat ik voor de OSRAM koos. Die zijn wel toegestaan las ik.
Ja inderdaad. Zonde, zagen er erg mooi en strak uit. Hopen dat het ooit legaal wordtDiezelfde Philips zijn goedgekeurd voor Duitse en Oostenrijkse wegen, mede om deze reden heb ik de Ultinon in de 6R van m'n pa gegooid. Werkt best lekker, mooie lichtbeeld ook.
Ik denk dat het zo is dat ze te fel zijn voor dimlicht. Zo zie ik vrij vaak auto's met "gemodificeerde verlichting" rijden, mij maak je er niet blij mee in elk geval, ik begroet dat vriendelijk door mijn groot licht aan te zetten...
Snap ik. Soms sein ik ook naar andere weggebruikers. Maar...... zelf vind ik het prachtig bij mijn 6C staanIk denk dat het zo is dat ze te fel zijn voor dimlicht. Zo zie ik vrij vaak auto's met "gemodificeerde verlichting" rijden, mij maak je er niet blij mee in elk geval, ik begroet dat vriendelijk door mijn groot licht aan te zetten...(ik ben dan ook meer van het 'keep it as close to OEM as possible' regime hahaha)
Fijn dat het naar wens is! En dat gele is inderdaad je dagrijverlichting. Wellicht dat osram iets in huis. Kan wel iets opzoeken.Vandaag erin laten zetten. Een woord: fantastisch! Ik heb enorm veel lichtopbrengst nu en zie veel meer. Daarnaast staat het ook nog eens "stoer".
Ik heb alleen een vraag: kan het kloppen dat het "gele" licht de dagrijverlichting is? Kan ik deze ook vervangen naar de nieuwe Osram verlichting? Wel zo mooi om alles dezelfde kleur te hebben.
De dealer gaf overigens aan dat door de lichtsterkte, het glas kan verkleuren. Kan ik hier iets tegen doen?
Thanks! Osram heeft helaas niets voor zover ik kan zien. Kom er achter dat het best veel werk is om al je lampen voor op hetzelfde niveau te hebben qua kleur en lichtopbrengst. Heb nu alleen de mistlampen onderaan de auto, en de dagrijverlichting in de oude kleur. Hoe kun je het beste ervoor zorgen dat deze allemaal ongeveer dezelfde kleur hebben?Fijn dat het naar wens is! En dat gele is inderdaad je dagrijverlichting. Wellicht dat osram iets in huis. Kan wel iets opzoeken.
Denk dat het verkleuren dan zal komen door de warmte in het glas. Wat je kan doen is als het niet nodig is, niet je licht aanzetten. Overigens denk ik dat het allemaal wel meevalt hoor.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.