Dat is vaak zo. In het echt kan het ineens een hele andere wagen zijn dan op de foto's.Mij waren die stickers nog niet eens opgevallen. Toch moet ik de auto even in het echt zien voordat ik echt overtuigt ben van zijn 'schoonheid'.
We hadden natuurlijk al die spyshots uit Zuid-Afrika (meen ik). Het leuke is dat je ze nu naast elkaar kan zetten en dan zie je dat die spyshots echt van de nieuwe Polo zijn. De lijnen komen overeen als je goed naar de nieuwe foto's kijkt.
Op de nieuwe foto's zitten veel stickers zoals @Syste al zei. Haal de reflectoren aan de achterzijde en de stickers over de achterlichten weg en het komt overeen. Hetzelfde geldt voor de voorkant. De rode heeft de meeste stickers en moet lijken op een 6C. De zwarte heeft al een stuk minder, maar onder de stickers komen ze allemaal overeen met die vanuit Zuid-Afrika
Ik heb begrepen dat er geen 3 deurs meer gebouwd wordt vanaf de nieuwe Polo.Hij staat een stuk lager op zijn veren, dat vind ik nu al een pluspunt!
Wat betreft het uiterlijk weet ik het nog niet helemaal.. Als het een 3-deurs uitvoering is dan lijkt het net een afstammeling van de scirocco
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.