UPDATE 23-5: Nieuwe Polo gespot in Duitsland

En hierbij dan de eerste plaatjes die op de websit Wheelsage stonden en die daarna naar Autoblog zijn gegaan.

R-Line
Volkswagen-Polo-2017.jpg

GTI
Volkswagen-Polo-GTI-2017.jpg

Ik moet zeggen dat het even wennen is, maar man wat zijn ze weer mooi! Denk de R-Line in het wit.. Wat wel opvalt bij de GTI is dat deze een opzet stuk krijgt op de bestaande achterspoiler. Ik ben benieuwd op hoeveel "gewone" Polo's we dat hier terug gaan zien. Het lijkt in ieder geval op hetzelfde concept als bij de Golf.

Heb je over anderhalf uur (11uur) even niets te doen? Houd dan deze link in de gaten: https://www.mypolo.nl/xenforo/pages/Livestream/
De livestream staat al op "broadcast - uitzenden", maar je ziet nu een constante herhaling van het eerdere filmpje.
 
Vind m steeds mooier maar:

# geen zwarte hemel bij de R-line
# geen R logo in het stuur van de R-line
# diffuser te braaf bij de R-line
# teveel oranje (of welke kleur het ook gaat worden) in het interieur van de R-line
# uitlaten van de R-line vind ik niet mooi, daar wordt je mee doodgegooid en dan zie je ook nog eens zo'n dun pijpje erin zitten, doe mij maar één rond sportief pijpje aan de linkerkant
# velgen vind ik niet mooi, van geen enkel uitvoering...

GTI vind ik meer geslaagd maar ook daar enkele details die me storen.

Ben benieuwd naar het geluid in de Beats Polo met 300 Watt :hearteyes:

Begrijp me niet verkeerd, ik kraak m niet af maar enkele details storen me. Voor de rest een super sportief en mooi gelijnde auto !
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!