graafie
Exclusive lid
Ik heb de afgelopen dagen een beetje verdiept in de mogelijkheden om steenslag op je auto te repareren. Uiteraard kun je het door een spuiter laten fixen maar dat zal wel aardig wat gaan kosten, bovendien heb je kans dat je een paar weken/maanden later opnieuw staanslagschade hebt en dan is het ook nog eens voor niks geweest. Ik was al een site tegen gekomen waar je stickers in de kleur van je autolak kon bestellen maar zo'n velletje stickers kost ook al iets van 70 euro en of het echt iets is? Geen idee........
maar ik heb gistermiddag een reparatiekit besteld bij Carclean.nl de ' Langka Paint Chip Repair Kit', kost iets van 55 euro plus een lakstift in de kleur van je lak (kleurcode) Er zijn zat reviews te vinden over deze reparatie methode en iedereen schijnt het te kunnen.
Binnenkort maar eens even mee aan de slag, ik heb een paar plekjes die ik bij wil werken. 
maar ik heb gistermiddag een reparatiekit besteld bij Carclean.nl de ' Langka Paint Chip Repair Kit', kost iets van 55 euro plus een lakstift in de kleur van je lak (kleurcode) Er zijn zat reviews te vinden over deze reparatie methode en iedereen schijnt het te kunnen.

Laatst bewerkt door een moderator: