Update Polo 6R Toffee Brown_ Briano 1.2 TSI

Heren, bedankt voor jullie reactie. Velgen zijn 17" :-( ook voor mijn vrouw gedaan ivm stoepppjessssss. Jullie kennen het wel..
Velgen zijn Evolutions wilde Oz grand turismo maar ja moooo money nodig.

@Snowdude haha... Zou wel leuk zijn als ze meeging.. Maar ja verplichtingen elders. Het is nu alleen dagelijks vechten welke Polo mag voor de deur staan en welke achter het huis............ Haha

is zo'n eibach setje monteren duur?

heb je dan niet last van drempeltjes etc? ik wordt nu al gek van die bluemotion lip soms...vandaar dat ik hem niet durfde te verlagen
maar volgens mij veren die eibach setjes dan minder hard op en neer als je over drempels gaat? (dus stugger en sportiever afgesteld?)

wat kun jij hierover zeggen Briano?

is zo'n eibach setje monteren duur?

heb je dan niet last van drempeltjes etc? ik wordt nu al gek van die bluemotion lip soms...vandaar dat ik hem niet durfde te verlagen
maar volgens mij veren die eibach setjes dan minder hard op en neer als je over drempels gaat? (dus stugger en sportiever afgesteld?)

wat kun jij hierover zeggen Briano?

Ik koop alles altijd in set, velgen banden + verlaging erbij. Dan wordt er een leuk prijsje gemaakt ;-)
Je bent denk ik tegen de €400 kwijt. (setje veren + montage + uitlijnen).

De veren worden er tussen uitgehaald en er worden kortere stugge veren gemonteerd.
Ik heb goede ervaringen met Eibach. Ik heb deze onder al mijn auto's gehad. Misschien zijn er betere
maar ik hou het bij Eibach. Nog beter maar alleen duurder :-( is een komplete verlagingsset. Dempers + veren.
Bij mij kan het nog wel eens zijn (omdat ik bestaande dempers heb) dat de auto bij het uitveren (als ik een drempel te hard neem)
een te grote slag maakt waardoor de auto lijkt te gaan stuiteren. Ik heb dit niet vaak maar kan wel eens voorkomen.

Die BMlip hoor ik meer mensen over klagen. Gewoon rustig drempels nemen. Moet ik ook nu;-)
Nogmaals ik heb nooit spijt gehad van mijn veren.

Schitterende mooie kleur. Jammer dat ik die niet genomen hebt.
Maar ben ook tevreden met peppergrey kleurtje die ik nu hebt.
Wens je ontzettend veel rijplezier toe.

Hoi Briano

als ik zo'n driehoek drempel neem dan moet echt helemaal terug naar zijn 1 schakelen om hem te nemen anders is het schraaaaap...nu is de auto al eeens een keertje op een brug geweest en als je dan de lip ziet DAMN dikke schaaf plekjes hahaha (natuurlijk onzichtbaar als je de auto normaal ziet)

ja dat denk ik ook dat als je alles in één set koop je wat goedkoper uit bent :)
maar goed ik heb de polo bijna 2 jaar...kga er denk ik niet zoveel meer aan doen (genoeg geld aan verspild) gewoon lekker rijden :D

Zo nog een paar foto's gemaakt.

TB8-1.jpg

TB9-1.jpg

Ook maar andere ondergrill erop gezet :-)

TB10-1.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!