Johan
Beheerder
Ik zou ook graag willen weten op welke pagina dit voorkomt. Ik kijk nu zelf via mobiel maar tot nu toe nog geen popups
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
goed verhaal. sterke onderbouwing.Mensen neem Apple! Android is k*t [emoji12][emoji5][emoji28]
Ik weet 100% zeker dat het probleem daar ligt op het moment. Afgelopen week hebben we Adsense weggehaald en het probleem was over. Johan zit er bovenop en het is gemeld bij Google.Het lijkt zo toch wel een beetje dweilen met de kraan open. Er is hier een systeem dat kennelijk niet goed functioneert. Doorgestuurd worden naar een andere site zou nooit mogen kunnen.
Zou het wel puur aan adsense liggen? Want ik gok dat 90% van de websites adsense gebruikt, dan zou dit overal moeten gebeuren / veel meer?
Good news, everyone! Chrome 64 (64.0.3282.116) for Android has been released and will be available on Google Play over the course of the next few weeks. This release prevents sites with abusive ad experiences from opening new windows or tabs without your permission. We’ve also included stability and performance improvements.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.