Dat is strak hoor... Een how to is wel fijn... Ook als je met de hemel bekleding bezig gaat.
Dat is strak hoor... Een how to is wel fijn... Ook als je met de hemel bekleding bezig gaat.
Vandaag beurtje laten uitvoeren, koste me €474 dat geintje. schrok me helemaal de tering zeg
Kreeg netjes een leenauto mee en alles was in orde gelukkig met mn auto. kan weer 30.000 km doorrijden.
Toch kan ik egt niet wennen aan de kleur van de leenauto hoor
Wow, das een dure. Welke km beurt was het?
Strak karretje
Ff een vraagje van deze newbie (en geen puf om de 71 pagina's door te lezen ), zijn je ruitem achter origineel donker getint / folie of sonniboy zonwering?
Oh, nog een vraagje mbt de verlaging. Alleen Eibach veren als ik het goed heb. Vind je hem niet doorslaan tegen het eind van je dempers aan de voorzijde bij bijv. een drempel iets te hard nemen?
Weer en foto met die M op de achtergrond!
Rood/geel kleurt mooi bij de witte Polo...
Heb zelfs een hekel aan mc. Vind dat helemaal niks. Kom er alleen voor de meiden af en toe..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.