Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oeps. Niet goed gelezen.Heeft ie al gedaan. Van het weekend had ik hetzelfde probleem. Uiteindelijk de kaart van 7gb erop gezet.
dit is da laatste versie dat ik er op heb staan, 2024Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat VW elk jaar hun navigatiekaarten aanpast; kom echter op de site van VW kaarten tegen van 28 november 2022.
Vraag: is dit echt te meest recente versie of moet ik ergens anders zoeken?
Dag Marc, dankjewel!, Heb nu een stief uurtje het internet afgezocht maar kom deze versie alleen tegen bij Autopar: is daatr op SD kaart te koop. Kan je me zeggen waar ik beter kan zoeken?
gewoon van de vw site (gratis)Dag Marc, dankjewel!, Heb nu een stief uurtje het internet afgezocht maar kom deze versie alleen tegen bij Autopar: is daatr op SD kaart te koop. Kan je me zeggen waar ik beter kan zoeken?
is niet origineel maar zou wel moeten werkenVW Navi SD Karte 32 GB - Original VW Navi SD-Karte 32 GB
Jetzt die VW Navi SD Karte 32 GB kaufen und immer die optimale Route finden! Sichern Sie sich die neuesten Updates für Ihr VW Navigationsystem.sdkartenshop.de
Ook origineel en (veel) goedkoper dan van de VW-site.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.