BVS
Actief lid
Wow, kan je die ook niet voor mij eentje maken?
Iemand die zo een USB kabel/aansluiting voor me kan/wil maken tegen een vergoeding uiteraard...ik ben echt slecht met electra etc dus zelf maken zit er niet in...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wow, kan je die ook niet voor mij eentje maken?
en je hebt de kabelset nog in de kast liggen bedoel je??? hahaHeb een nieuwe radio met USB ingebouwd dus niet meer nodig.
Iemand die zo een USB kabel/aansluiting voor me kan/wil maken tegen een vergoeding uiteraard...ik ben echt slecht met electra etc dus zelf maken zit er niet in...
Stelt echt niks voor BVS, ik ben ook bijzonder slecht met elektra, maar dit is me gelukt. 2 keer zelfs.
Gewoon de foto's op de 1e pagina van deze thread gebruiken.
Heb nu 2 van die USB aansluitingen in het middenconsole, waar er eerst 2 blindkapjes zaten.
Had eerst alleen de linker aangesloten op de radio en de rechter op de 12V van de sigaretten aansteker (onder het dashboard 1 bijgemaakt).
Maar uiteindelijk heb ik de rechtse ook maar op de radio aangesloten, zodat ik niet zo vaak van USB stick hoef te wisselen
Dank voor je uitgebreide uitleg! Ik ga de uitdaging aan haha en probeer het zelf. Overigens heb ik dit gevonden:
http://www.aliexpress.com/item/32633737565/32633737565.html
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.