ja, beter via 12V als het dan toch moetDuurt me een partijtje lang inderdaad
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja, beter via 12V als het dan toch moetDuurt me een partijtje lang inderdaad
Voor opladen zijn die dingen niet echt handig
Dat klopt dan zit je wel op 100% als je de italiaanse grens over gaat ongeveerVoor "lange" roadtrips naar het zuiden van Italië vind ik ze wel handig!
Held. Bij t executive pakket zit “app-connect” dus ik mag er denk ik van uit gaan dat ik 2 usb poorten heb! Hoe heb je het kunnen vinden??
Klopt had ik gezien en dan aansluiten aan je zekeringkast? Of kan het ergens anders makkelijker vandaan tappen.Je hebt van die aliexpress USB poorten
Gaatje maken, stroompje pikken, klaar
Aha thanks dan moet ik wel laten doen. Ben wel handig maar niet met zulke dingen .Je 12v in de middenconsole?
Succes en bij problemen zien we het hier wel verschijnen!
dat van die usb C snap ik nog steeds niet. ik heb ze gelukkig niet. maar lopen kloten met verloopjes is niksZover bij mij bekend krijg ik zelf ook gewoon 4 USB poorten. Krijg een Comfortline met Composition Media (standaard met App Connect etc.). Volgens de prijslijst standaard USB-c bij Composition Color en bij Composition Media USB-A (gelukkig).
Ik zie ook wel eens afbeeldingen voorbij komen waar een 2e USB aansluiting in het dashboard kastje zit, geloof ik.
Super informatief blad wat je gedeeld hebt.heeft een bestand gedeeld
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.