iichel
Exclusive lid
ja maar dat is niet OEM
who f-ing cares? nou, alleen ik...
who f-ing cares? nou, alleen ik...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus ik heb vandaag een 2knops Pairing bluetooth adapter op de kop getikt van marktplaats voor 40 euro inclusief verzending ( voor dat geld wilde ik het wel proberen )
Nu werkt bluetooth goed , kan muziek streamen ( bediening gaat via smartphone ) en mijn telefoon boek word direct geladen en kan iedereen bellen . internal mic werkt ook goed .
Echter is het als ik voice command begint dat deze dame me compleet verhaal aan begint te lullen in het Duits ?! .
Ik heb de taal al paar keer gereset in de RNS310 , maar dat mocht niet baten . Weet iemand hoe ik deze dame nederlands of engels kan laten praten ?
Edit : Antwoord gevonden naar lang googelen , de bluetooth module moet met Vag com geupdate/ geflashed worden naar een NL / ENG versie.
100% zeker weet ik het niet maar volgens mij heeft dit te maken met de taal instelling van je bord computer ( is deze nu toevallig duits? )
deze kun je met vcds aanpassen naar NL.
ook is het mogelijk om de taal voor spraak herkenning hier aan te passen.
en volgens mij heeft het niks met flash op een update te maken.
Gr Kris
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.