USB ingang afgedekt?

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
823C2DCE-AD5C-46ED-AF6F-1DFF4F6838D3.jpeg Wat een zonnige dag allemaal,

Ik zie in mijn Polo 6R dat mijn USB ingang is “afgedekt”. Ofwel, het zwarte plaatje naast mijn meuije VW 12v ding. In nieuwere varianten van dit mooie autootje zit ‘ie er wel (dacht ik). Kan ik hier zelf een aansluiting inbouwen, of zit deze er stiekem onder verstopt? :eek:

Gr Jay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Zit er niet verstopt, ik heb bij mijn vorige 6R hem zelf ingebouwd. Heb dat zwarte kapje netjes uitgezaagd zodat de usb er perfect in paste.. was goed te doen. Overigens had ik een Pioneer scherm er in geen rns oid
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Zit er niet verstopt, ik heb bij mijn vorige 6R hem zelf ingebouwd. Heb dat zwarte kapje netjes uitgezaagd zodat de usb er perfect in paste.. was goed te doen. Overigens had ik een Pioneer scherm er in geen rns oid
Gaat meer om het opladen van mijn telefoon :) maar het is dus te doen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
jou eventuele usb aansluiting zit in je dash!
je kan hier een usb aansluiting plaatsen.
deze zal alleen geen connectie maken met je radio.
maar voor opladen prima optie.;)
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Dan hadden ze wel een climate control en een meuije navigatie unit bij mogen geven voor dat geld :)

Voor een 10tje unlock ik em via EA games
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Kan je die vanuit je dashboardkastje als die daar zit niet verleggen / verlengen naar je middenconsole?
van daaruit kan je met je USB kabeltje wat meer kanten op
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!