USB ingang voor mijn Polo?

BlackPoloBM

Bekend lid
2,148
775
132
Hallo forummers,

Ik heb een vraagje. Mijn Polo Bluemotion heeft een RCD210 radio.
Ik zou graag ook een USB ingang willen hebben om met een USB-stick muziek te luisteren.

De dealer heeft mij gezegd dat hij wel een USB ingang voor me kan regelen, maar dat het mij dan 1000 Euro gaat kosten omdat ik dan de navigatie moet nemen die een USB ingang heeft.

En zoals jullie al weten vind ik 1000 Euro voor een USB poort net ietsje te duur.

Is er een ander alternatief? Heb zo vaak het vermoeden dat autodealers soms wel betere alternatieven kennen maar die niet met de klanten willen delen.
 
Je moet je radio vervangen, het is helaas niet anders als ik me niet vergis.

Als je perse origineel VW radio wil dan kom je inderdaad best duur uit maar als je een radio van bijvoorbeeld Alpine of Pioneer aanschaft met USB ingang dan ben je veel goedkoper uit en heb je ook gelijk een betere radio dan de RCD210.

Of heb je multifunctionele stuur met radio bediening ?

Overigens, met rcd 310 icm multimedia aansluitbox kan je ook USB aansluiten, het hoeft niet perse navigatie-radio te zijn.
 
In mijn oude auto heb ik een Pioneer autoradio met USB.

Is dit makkelijk te vervangen?

Hier de foto:

Pioneer_DEH3050_USB_2.jpg




PS: ik heb helaas geen stuur met knopjes.
 
op een RCD310 kan je ook een multimedia box aansluiten.
Dus een navigatie is niet noodzakelijk.
Op m-plaats en ebay.de worden de benodigde onderdelen ook wel aangeboden.
1000 euro lijkt me behoorlijk overdreven....
 
Ik ben op http://www.vagshop.nl het volgende tegengekomen:

Muziek_Interface_USB_SD_AUX_Mini_ISO__88-1.jpg


Music interface voor de invoer van audiosignalen in voertuig ingebouwde VW / Audi-head-units.
Speel uw audio bestanden zonder kwaliteitsverlies over de oorspronkelijke verbinding met de CD-wisselaar.
Integratie van de bestaande, in de fabriek gemonteerde cd-wisselaar probleem.
Past op alle head-units, die een Quad-Lock connector hebben, bijvoorbeeld: RCD 200, RCD 210, RCD 310, RCD 500



imagesqtbnANd9GcSFR55TBwq4scCgCWjtSxBDOY-1.jpg


De volgende vraag is, hoe sluit je dat ding erop aan dan? Bij een RCD210 zie ik nergens een plug waar je iets in kan steken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!