VAG aanpassingen

Hoi leden,
Ik ben benieuwd of er iemand in deze groep mijn VAG com. zou willen aanpassen op korte termijn. Bijvoorbeeld vanavond:)

Denk aan:
- coming home
- Beeps bij lock

En wat verder mogelijk is wil ik dan bespreken:) Laat aub zo z.s.m. weten. Het is betreft polo 6r 1.2TSI 2013 & 1.2TDI 2011.

Mail mij: Hendrikgeerts@live.com en vermeld wat je ervoor wilt hebben :)

Graag tot vanavond:)

Groet,

Breda
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Ik heb wat laten aanpassen onder andere coming home. Ik heb niks van mistlampen etc dus blijkbaar kon ik geen coming home. Aangezien er over een kleine tijd xenon lampen in me auto gaan die wel via de computer gestuurd worden heb ik gevraagd om het alvast aan te zetten.

Nu dacht ik van ik probeer het toch maar is.. en hij deed het wel? Ook doet hij het alleen als het donker is buiten.. Wil dat zeggen dat ik een lichtsensor heb?? Of gaat dit op tijd? Ik snap er helemaal niks meer van. Kan iemand mij helpen?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Een lichtsensor heb je alleen als je een zelf dimmende binnenspiegel hebt, maar die lichtsensor is op een 6r nooit aangesloten, dan moet je extra draden aansluiten op de BCM
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik heb inderdaad filmpjes gezien met automatic headlight module met lichtsensor. Ik ga dat maar is proberen kost ook maar 70 euro dus is het proberen wel waard. Ik geloof dat dan je leaving home het ook doet of moet daar dan weer een aparte module voor worden aangesloten?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!