E
enzolino
Aight das altijd goed om te weten! Forumleden kunnen jou hulp goed gebruiken e.v.t
TOP!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen contactgegevens op de website, als je besteld via deze website moet je het zeker betalen met Paypal i.v.m. de kopersbescherming.sorry om een oud forum weer tot leven te wekken maar ben dus ook opzoek naar een vagcom voor kleine aanpassingen, heeft iemand ervaring met deze website www.vagcommarktplaats.com? Wil de coming home tijd aanpassen en bochtenverlichting activeren golf 5 gti...
edit: ook taal boordcomp. wijzigen
Geen contactgegevens op de website, als je besteld via deze website moet je het zeker betalen met Paypal i.v.m. de kopersbescherming.
Welke versie is de software die er bij zit ? Welke firmware versie is de kabel zelf ? Dit kun je zien bij het opstarten (en testen) van VCDS.kabeltje gister ontvangen en getest, alles ok! Van het weekend als ik tijd heb even op mijn gemak de opties uitproberen voor mijn auto
Welke versie is de software die er bij zit ? Welke firmware versie is de kabel zelf ? Dit kun je zien bij het opstarten (en testen) van VCDS.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.