VAG Motorolie (Website)

Motorolien is mijn standaard 'dealer' voor olie. Goede prijs, snel geleverd en prima spul.
Het was zeker snel, de volgende dag was het binnen. Al heb ik het pas over 5 maanden nodig lol.

Bij Misterauto is de olie nog goedkoper, plus gratis verzending maar dan is de olie wel van Mannol. In mijn ogen is olie olie, zolang de specificaties maar goed is die voorgeschreven zijn voor je auto.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, want dan kan je ook Action olie kopen :smile:
Al verkoopt Action geen 0W20 :P
Action verkoopt ook een A merk hoor, Valvoline.

Nee, ik hou het denk ook gewoon op ''VW'' olie van 5 liter, hou ik altijd 1 liter over als reserve.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Het was zeker snel, de volgende dag was het binnen. Al heb ik het pas over 5 maanden nodig lol.

Bij Misterauto is de olie nog goedkoper, plus gratis verzending maar dan is de olie wel van Mannol. In mijn ogen is olie olie, zolang de specificaties maar goed is die voorgeschreven zijn voor je auto.

Conclusie; indien olie met een gezond interval vervangen wordt zijn er geen noemenswaardige verschillen, waarbij het dus blijkt dat "merk" olien soms ondermaats presteren.

Mocht je echt geïnteresseerd zijn in dit onderwerp, adviseer ik een avondje bingen op dit kanaal. Deze man komt met data i.p.v. bro facts :)

Vw  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!