Zijn hier al mensen mee bezig (geweest).
Is hij qua coderingen identiek aan de 6 R
Is hij qua coderingen identiek aan de 6 R
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat je in Breda zit, anders kwam ik wel even langs (Amsterdam)Ik denk dat de instellingen van de andere MQB auto's ook gaan werken aangezien ik in dit verhaal duidelijk zie dat dit idd allemaal ook MQB lijkt te zijn. Daarnaast gaat idd de instellingen voor 90% niet meer via long coding maar via Adaption en dit is een veel leukere en uitgebreidere lijst en bied tal van nieuwe extra mogelijkheden die ik oa op de Octavia,Leon,A3 en Golf 7 uitgebreid heb door zitten spitten en het systeem ben beginnen te snappen hoe het in zijn werk gaat.
Helaas heb ik geen nieuw Polo en kan ik de testen niet doen. Mocht er iemand zich daarvoor willen lenen dan is die van harte welkom
Mocht je eens in de buurt zijn wie weet. Savonds en op zaterdag kan ik dit wel doen voor je
Na de nodige testen vandaag op de polo 2015 ( fabia 2015) al een aantal opties mogelijk na 2 uur testen en daarmee helaas tijd te kort de volgende lijst :
- Stopwatch
- Needle sweep
- Achterlichten meelaten branden bij remmen
- Bijtankhoeveelheid
- Ch/lh via de mistlampen
- Ch activeren bij deur open of contact uit
- Ch via de lichtsensor
- Bochtverlichting met knipperlicht en/of sturen
- Drl met achterlichten zonder Kenteken verlichting
- Achterlichten ook als remlichten mee laten branden op 100%
- Drl uit bij handrem erop
- Drl instelbaar maken in het menu
- Drl alleen in auto stand
- Drl op de mistlampen
- Drl fel bij ch/lh
- Us lights
- Regen sluiten
- Nawissen voor en achterruit
- Waarschuwing toon sleutel vergeten uit zetten
- Start stop uit schakelen
- Gordel waarschuwing uit
- Hillstart aanpassen
- Film kijken tijdens het rijden vrijschakelen
- Drl dimmen bij knipperlicht
- Drl mee knipperen met knipperlicht
- Drl om en om met knipperlicht
- Stuurbekrachtiging directer maken
- Drl fel bij ch/lh
- Am functie uit zetten
De rest word nog getest en uitgezocht. Voel je je eigen geroepen om samen met mij de mogelijkheden te verkennen neem dan gerust contact met mij op. Daar kunnen we dan een afspraak voor maken die voor beide dan zijn voordelen zal hebben.
dat is helaas onmogelijk met de OEM spiegels omdat deze niet via de BCM gaan....Al een flinke lijst! Ben benieuwd of de buitenspiegel ook automatisch naar beneden kan draaien bij de versnelling in de achteruit zetten. Ik kom helaas niet uit Brabant anders wilde ik zeker even samen puzzelen.
Goed zo ...Uhm, dat ligt dus aan infotainmentsysteem. Bij mijn Touch heb je dat niet namelijk (of ik heb er overheen gekeken)
Edit, ben blind dus. Heb het gevonden![]()
rainclose werkt helaas niet op de polo en needle sweep is geen probleem
sorry het is nog vroeg en lees nog niet helder![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.