VagCom actie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag heb ik in mijn polo 9n cruise control ingebouwd. Dit moet nog geactiveerd wordenin de boordcomputer met m.b.v. een VagCom kabel. Heeft iemand in de buurt van Groningen zo'n kabel en kan ik even langs komen om de cruise control te activeren?

Alvast bedankt!
 
Het is super makkelijk te doen. Je installeert de software. Sluit de kabel aan. En klikt aan wat je wel wilt of niet wilt (mogelijke functies worden uitgelezen uit de auto) een kind kan de was doen.
 
Module 46 Byte 01 Bit 4 ZV-Heckklappe Softtouch
(bij een 13 of 19 byte comfortmodule)

of Beim 12 Byte-Stg: STG 46 (Komfortsystem) auswählen -> STG Lange Codierung -> Funktion 07 -> Byte 01 Bit 4 (ZV-Heckklappe Softtouch) -> Häkchen setzen Im Zweifelsfall auch noch beim Byte 02 Bit 3 (ZV-Heckklappe 1-Motoren-statt 2-Motoren-Schloss) verbaut ein Häkchen setzen.

of Beim 19 Byte-Stg: STG 46 (Komfortsystem) auswählen -> STG Lange Codierung -> Funktion 07 -> Byte 01 Bit 4 (ZV-Heckklappe Softtouch) -> Häkchen setzen

een van deze zou het moeten zijn maar ik weet niet of het bij een 9n3 gaat :/
 
Tis een leuke toevoeging maar goed kan het niet zijn. Ik heb gezien hoeveel druk er dan op komt en daardoor zijn er al aardig wat Duitse 6R's weer van dit idee afgestapt. Daarbij moet je ook bedenken dat er zoveel druk moet zijn om de klep omhoog te laten gaan maar wat te denken als je de klep zelf naar beneden moet doen :) De arm wordt goed getraind dan Big Grin. Ik zou het lekker laten ;)
 
Op zich valt het wel mee hoor....... Ik heb het ook op mijn 9n gehad en de gasveren zijn inderdaad sterk je moet echt aan je klep gaan hangen om m dicht te krijgen. Maar verder werkte het prima :)

Automatische achterklep Polo 9n | Facebook

Weet ik maar het kan gwn niet goed zijn! Zo veel druk of een deel van de carosserie wat er niet voor gemaakt is.
 
Nee klopt, bij mij kon je ook zien dat de kogels van de achterklep steeds meet speling kregen. Ook de stijlen achter begonnen scheurtjes te vertonen :s
 
dat is ook de reden dat ik van dit idee afgestapt ben...volgens mij kan het ook nooit goed zijn dat er zoveel druk op de carroserie komt...verbuigingen en schade zal op gedurende tijd wel voorkomen...misschien ook de gasveren zullen sneller kapot gaan...

Hand Job > Automatic MWUAHAHA (ok dat was nasty...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!