m1karabijn
Premium lid
Ik bedoel maar bij jou is alles goed gegaan maar ik heb alleen maar ellende gehad met ATM.
Ik werkte in de waalhaven in Rotterdam en ATM zat in bij Dieselpecialist Jacobs een 500 mtr van mijn werk na het lezen van de reviews een afspraak gemaakt.
Auto gebracht lopend naar mijn werk krijg ik 4 uur later sorry meneer wij kunnen uw auto niet tunen want de ECU is beveiligd maar onze vestiging in Belgie kunnen dat wel ik zei ok dan rij ik naar Belgie daar aangekomen keek die Belg of ik van een andere planeet kwam en uiteindelijk na veel piellen kon ook hij mij niet helpen.
Een aantal weken later werd ik door iemand aangeraden met de auto naar VolvoTune in Elst te gaan dus zo geschiede kwam bij de tuner zijn naam is Obbe en die ging gelijk aan de slag als eerste merkte hij dat de borg op de stekker van de ECU naar de klote was wat natuurlijk een ramp had kunnen zijn als de stekker onder het rijden uit de ECU donderd sta je gelijk stil een waar je stil komt te staan kan levensbedreigend zijn.
Na het uitnemen van de ECU heeft deze man de ECU opengemaakt en via een speciaal apparaat de ECU voorzien van een tuning van 180 Pk naar 245 Pk en de nodige Nm erbij.
Na het weer dichtsailen van de ECU de stekker gerepareerd aan gesloten en gaan met die banaan.
Natuurlijk heb ik ATM nog gebelt met mijn bevindingen maar natuurlijk was er niemand die zijn verantwoording nam.
Dus het is niet gek dat ik een beetje huiverig ben met het tunen van mijn Polo dus ik denk dat als ik het goed heb Vagtechniek een goede tuner is.
Ik werkte in de waalhaven in Rotterdam en ATM zat in bij Dieselpecialist Jacobs een 500 mtr van mijn werk na het lezen van de reviews een afspraak gemaakt.
Auto gebracht lopend naar mijn werk krijg ik 4 uur later sorry meneer wij kunnen uw auto niet tunen want de ECU is beveiligd maar onze vestiging in Belgie kunnen dat wel ik zei ok dan rij ik naar Belgie daar aangekomen keek die Belg of ik van een andere planeet kwam en uiteindelijk na veel piellen kon ook hij mij niet helpen.
Een aantal weken later werd ik door iemand aangeraden met de auto naar VolvoTune in Elst te gaan dus zo geschiede kwam bij de tuner zijn naam is Obbe en die ging gelijk aan de slag als eerste merkte hij dat de borg op de stekker van de ECU naar de klote was wat natuurlijk een ramp had kunnen zijn als de stekker onder het rijden uit de ECU donderd sta je gelijk stil een waar je stil komt te staan kan levensbedreigend zijn.
Na het uitnemen van de ECU heeft deze man de ECU opengemaakt en via een speciaal apparaat de ECU voorzien van een tuning van 180 Pk naar 245 Pk en de nodige Nm erbij.
Na het weer dichtsailen van de ECU de stekker gerepareerd aan gesloten en gaan met die banaan.
Natuurlijk heb ik ATM nog gebelt met mijn bevindingen maar natuurlijk was er niemand die zijn verantwoording nam.
Dus het is niet gek dat ik een beetje huiverig ben met het tunen van mijn Polo dus ik denk dat als ik het goed heb Vagtechniek een goede tuner is.
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo