Vakantie 2010 Correctie: 2011

Re: Vakantie 2010

2009_08300001Small.jpg

Vorig jaar met de vorige polo en onze Dandy vouwwagen uit 1980

17.00 uur vanavond spring ik achter het stuur op weg naar Heiloo voor een heerlijk weekje op de camping :) Alleen gaat de Polo niet mee want daar kunnen geen fietsen op het dak, dus dan maar de Ford Mondeo van Pa en Ma mee :)

Welkom terug Johan!! Fijne vakantie gehad? Nog een weekje en dan mag ik m'n "nieuwe" ride ophalen...kan niet wachten tot ik 'm heb!

Ik heb al een aantal spullen in bestelling staan: Weitec verensetje (30mm), kleine 16V antenne, winterwielen al geregeld, heeeeel misschien al 17" alujongens, Dietrich voorbumper onderspoiler, chrome tellerringen en dan is de portemonniks leeg..... :oops:

hele lekkere vakantie gehad ja, 1x regen gehad waarbij de halve camping is ondergelopen, verder vrijwel altijd 30+ in toscane gehad! hoop mooie plekken gezien en lekker gegeten natuurlijk :D

en de polo staat inmiddels weer bijna 3000km meer op de teller, zit nu op de 110.000, en ook in italie wel aardig wat bekijks gehad op straat

Johan zei:
hele lekkere vakantie gehad ja, 1x regen gehad waarbij de halve camping is ondergelopen, verder vrijwel altijd 30+ in toscane gehad! hoop mooie plekken gezien en lekker gegeten natuurlijk :D

en de polo staat inmiddels weer bijna 3000km meer op de teller, zit nu op de 110.000, en ook in italie wel aardig wat bekijks gehad op straat

Dus heerlijk weer gehad al met al. Italiaans eten is altijd lekker.
Wij hebben net de 1e week er bijna op zitten, moeten nog een aantal dingen doen: 6N2 leeghalen en dat is niet ff een standaard radiootje, nee Jootje mot weer iets aparts erin, maar goed. Manlief gaat zo ff de boel leeghalen en dat mag weer over naar de andere Polo.

Dat geeft altijd een lekker gevoel hè als je zoveel bekijks hebt! Dan heb je echt eer van je werk (en bloed, zweet en tranen)

Zo, ik ben ook weer thuis.
Morgen eens kijken hoe de polo er bij staat (zal wel onder het stof zitten)

Ik ben ondertussen ook allang weer thuis gekomen (5augustus) en weer volop aan het werk.
Maar de volgende staat alweer in de agenda:
27 september: voor 11 dagen naar Curacao :D

Om even dit topic maar weer op te halen :) Waar gaat de reis heen ??

Ik ga zelf een week naar Delft met de scouting en een weekje later 3 weken naar Calceranica Italie met paps en mans (lekker goedkoop).

Ik ga met de vriendin twee weken naar St. Tropez en Monaco, in de Polo 8-)

In Augustus gaan we misschien nog een weekendje naar Milaan. En als het even mee zit hoop ik tussen m'n stage door nog naar Mexico te kunnen in December :lol:

Zoals bekend ben ik pas geleden naar de Wörthersee geweest.
De planning is om in september nog een weekje met de auto naar Italië te gaan. Een maat van me heeft zijn Polo 6R ingeruild voor een A1 S-line, zal geen vervelend ritje worden naar Italië :)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!