Vandaag heb ik 'm precies 1 jaar!
Volkswagen
Caddy
@ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm
Thread even doorgelezen, pffff wat een bak zeg... Inderdaad een prima beloning voor jezelf!Vandaag heb ik 'm precies 1 jaar!
Dikke bak, krijg je geen problemen met het zwarte stickertje? Ze zien dat niet als geldige kentekenplaat als ik het goed heb... althans heb ik gelezen op de site waar ze te bestellen zijn.Thanks voor alle mooie reactie's!
De smoel is al een stukje beter zo
Dikke bak, krijg je geen problemen met het zwarte stickertje? Ze zien dat niet als geldige kentekenplaat als ik het goed heb... althans heb ik gelezen op de site waar ze te bestellen zijn.
Da’s een aardig bedrag voor een stickertje.Haha na 3 dagen moest ie er al af, met een waarschuwing anders is het inderdaad € 140,00 boete.
Da’s een aardig bedrag voor een stickertje.
Da’s echt een hoop centen, lekker d’r af houden. Ze pikken je er snel tussenuit, vooral met zo’n auto en wat hoge snelheidJup... belachelijk. Dus ik ga het ook niet nog eens riskeren - al had ik 'm voor een tour naar Italië wel weer geplakt en een weekje terug in NL moest ie er weer af, ook weer met waarschuwing maar bij de 3e keer krijg ik sws een boete haha
Nice, waar is dat?
Gaaf! Ja nou ja je moet het idd niet elke dag doen maar goed je hebt hem ook niet om hem alleen maar voor de deur te laten staan toch
Mooi hoor... Perfecte kleurstelling ook
Hij is toch juist super dik om hem zo te verkopen? maar wellicht kun je er dan niet heel veel meer voor vragen dan dat je die dingen los verkoopt idd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.