Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Verkoop je de ventura box ook?Ik heb nog een mooie dynavin n6 in de aanbieding wegens verkoop auto voor meer info stuur me een pm.
die is al een paar weken geleden verkocht net als de polo box trouwens wel gewoon los verkocht.Verkoop je de ventura box ook?
Dat zal die zeker zo zien maar misschien zit er een klein verschil in de toestellen. Denk dat het wel mee valt en aardig plug en play is enkel is het nooit verkeerd ff vagcom aan te hangen dan weet je het zekerDank voor de reacties!
@Ruiter91 , heb nu een RNS310 dus de auto zal dan al een 'OEM VW systeem zien' toch? Dat zou betekenen dat er geen aanpassingen nodig zijn?
Mocht iemand praktijk ervaringen hebben met het vervangen van een RNS310 naar RNS510 i.c.m. PDC, stuurwielbediening etc. dan hoor ik het graag
Wellicht kan hij het ook inbouwen ook zij hij.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.