Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ligt er wel aan met welke motor je de Highline besteld of het sport select onderstel standaard is of niet. 1.0MPI en 1.6 tdi is het bijvoorbeeld niet standaardGeen idee, waarschijnlijk wat kleine veranderingen. Meestal zijn het van die dingen als USB poorten of standaard optie.
Bijv. Eerste aw had geen USB poorten achterin en was de sport select onderstel niet standaard bij de highline maar nu wel.
Weet je waar hij gemaakt word? Spanje of Afrika? en wanneer ga je naar noorwegen?Zojuist bericht gekregen van de dealer: productie is week 19!
Met een beetje goede wil met de nieuwe Polo op rondreis door Noorwegen.
van de 3 lijnen polo is er 1 omgebouwd voor de t-rocc werd mij verteld en worden ze dus in beide landen geproduceerd. maar dit kan alweer veranderd zijn, voor welke week staat de productie van jou auto?Volgens zeggen wordt geen enkele Polo meer in Spanje gemaakt: de band is omgebouwd voor de productie van de T-Roc.
Mijn Polo zou dus in Afrika gemaakt worden.
24 Juli ga ik rijden. Voorlopige schatting aflevering: of week 28 of week 29, zal er dus om spannen.
zo dat is geweldig nieuws!Snap er geen r**dt van: auto zou in week 19 geproduceerd worden en vanaf week 19 rekening houden met 8 weken transport met distributie , afleverklaar maken enz. Vind nu een bericht van de dealer in mijn mailbox dat als alles goed gaat, mijn auto eind volgende week bij hem bezorgd wordt!!
Als je hem laat chippen ben je denk ik net zo snel als een GTI hahaSorry mensen,
Foto's moeten nog even wachten.
Maar wat ben ik blij met deze motor!
Komende vanaf de 8 klepper 105 pk naar de 16 klepper 110 pk die ik beide best wel rauw vond lopen, dan nu de 1.5 TSi Evo met 110 kW die als een zonnetje loopt, in de Eco stand nog steeds trekt als een malle, lekker in de 2-cilinder modus werkt en bij gas los gewoon in de vrijloop gaat.
Heb gezien dat de 7e versnelling langer is geworden, nog minder toeren. Over brandstofverbruik kan ik nog niets melden, ik ben weer even een heel blij klein ventje geworden.
Maakt me overigens toch wel nieuwsgierig hoe snel een GTI dan wel niet is!!
Sorry mensen,
Foto's moeten nog even wachten.
Maar wat ben ik blij met deze motor!
Komende vanaf de 8 klepper 105 pk naar de 16 klepper 110 pk die ik beide best wel rauw vond lopen, dan nu de 1.5 TSi Evo met 110 kW die als een zonnetje loopt, in de Eco stand nog steeds trekt als een malle, lekker in de 2-cilinder modus werkt en bij gas los gewoon in de vrijloop gaat.
Heb gezien dat de 7e versnelling langer is geworden, nog minder toeren. Over brandstofverbruik kan ik nog niets melden, ik ben weer even een heel blij klein ventje geworden.
Maakt me overigens toch wel nieuwsgierig hoe snel een GTI dan wel niet is!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.