Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
beste leden,
waar zouden jullie voor kiezen als je, je eigen auto zou willen coderen? Odis systeem of toch liever VCDS?
Heb zelf nu VCDS geinstaleerd enkel nog wel even uitvogelen hoe alles werkt.
Als iemand tips of tricks heeft hoor ik die graag!
gaat primaVcds van alie kun je volgens mij niet alles mee
Meestal wil updaten nietVcds van alie kun je volgens mij niet alles mee
1000 euro is wel een beetje overdreven. SVM bij de dealer (alles naar fabriek coderingen) kost vaak 1 uur arbeidsloon = 100-150 euro.Vcds van alie kan ook je hele bcm bytes verplaatsen met coderen waardoor je bcm naar de klote gaat. Herstellen kan zomaar 1000€ kosten
je kan er alles mee! alleen 1 tip. maak voor je gaat spelen eerst een autoscan en sla deze op!Vcds van alie kan ook je hele bcm bytes verplaatsen met coderen waardoor je bcm naar de klote gaat. Herstellen kan zomaar 1000€ kosten
+2Vcds van alie kan ook je hele bcm bytes verplaatsen met coderen waardoor je bcm naar de klote gaat. Herstellen kan zomaar 1000€ kosten
dit kan uit het niets gebeuren? of moet je iets goed fout doen hiervoor?Vcds van alie kan ook je hele bcm bytes verplaatsen met coderen waardoor je bcm naar de klote gaat. Herstellen kan zomaar 1000€ kosten
Maar VCDS is dus makkelijker voor mij? En wat zijn nog leuke dingen om echt als leuke snack aan te zetten? Moet ook nog CarPlay aanzetten kan dit ook hiermee?
1000 euro is wel een beetje overdreven. SVM bij de dealer (alles naar fabriek coderingen) kost vaak 1 uur arbeidsloon = 100-150 euro.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.