hwoltering
Actief lid
Ik heb net eens door de opties van mijn Polo 6R (1.2 TSI 90PK Bluemotion Technology) en ik heb dan eindelijk de optie gevonden om de taal van het start-stop systeem te veranderen naar Engels.
Hij gaf eerst aan: "Start-Stop Nicht Moeglich", maar met onderstaande stappen kun je deze op Engels: "Start Stop Not Possible" zetten.
Open VCDS (Ik heb de 12.10 beta gebruikt).
- Select Control Module
- 17-Instruments
- Adaptation - 10
- Select Channel -> Language Version
- Verander de taal hier van Deutsch naar bv. English of Dutch
Oh, en ik weet niet of deze al is genoemd hier op het forum (vast wel). Om ipv "liter/100km" in het display "km/liter" te krijgen doe je het volgende:
- Select Control Module
- 17-Instruments
- Codeing - 07
- Long Coding Helper
- Byte 0 -> Country: Japan (hiermee behoud je wel de 24-uurs klok, en tellen in km. Andere opties geven je een 12-uurs klok en/of mijlen)
Hij gaf eerst aan: "Start-Stop Nicht Moeglich", maar met onderstaande stappen kun je deze op Engels: "Start Stop Not Possible" zetten.
- Select Control Module
- 17-Instruments
- Adaptation - 10
- Select Channel -> Language Version
- Verander de taal hier van Deutsch naar bv. English of Dutch
Oh, en ik weet niet of deze al is genoemd hier op het forum (vast wel). Om ipv "liter/100km" in het display "km/liter" te krijgen doe je het volgende:
- Select Control Module
- 17-Instruments
- Codeing - 07
- Long Coding Helper
- Byte 0 -> Country: Japan (hiermee behoud je wel de 24-uurs klok, en tellen in km. Andere opties geven je een 12-uurs klok en/of mijlen)
Volkswagen
Golf Mk7.5