Met welke knoppen moet die gereset worden?Even appje gestuurd en inderdaad, na reset piept hij wel. Maar geen menu-functie. Grappig, rijschool-modes staat er na reset ook tussen. We dachten dat die niet gelukt was.
Laatst bewerkt:
Met welke knoppen moet die gereset worden?Even appje gestuurd en inderdaad, na reset piept hij wel. Maar geen menu-functie. Grappig, rijschool-modes staat er na reset ook tussen. We dachten dat die niet gelukt was.
Niet via knoppen maar via de instellingen een volledige reset naar fabrieksinstellingen.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik benoem beide, fabrieksalarm piepje en sleutel in contact slot piepje. Ik heb ze allebei in mijn Polo MIB2.Dat is is compleet wat anders.
Het gaat om de piepjes tijdens het vergrendelen en ontgrendelen. Dat werkt bij fabriekaf alarm.
Auto's zonder fabriekaf alarm konden bij MIB3 de claxon gebruiken.
Maar die hebben niet de ultrasoon sensoren en de helling/afsleep sensoren.
Jij beschrijft de sleutel nog in contact piepjes.
Dat is bij MIB3 ook nog gewoon.
Ook de motor loopt piepjes.
Bij MIB3 komt de optie niet in 't radiomenu.
Misschien dat 't wel werkt als je weergave in de radio niet aanzet.
Dat is nog te proberen.
Maar het werkte dus wel in jouw MIB3 maar na het inloggen niet meer? Waarschijnlijk omdat het systeem je oude settings overneemt?Ja dat is een profiel inderdaad, na de fabrieksinstelling reset staat er alleen gast in het menu.
Dan moet je je opnieuw aanmelden met je email en wachtwoord bij We-connect.
Dan vraagt hij wil je de instellingen overnemen en dan pas laadt je profiel.
Bij mij waren de piepjes toen meteen weg.
Maar het werkte dus wel in jouw MIB3 maar na het inloggen niet meer? Waarschijnlijk omdat het systeem je oude settings overneemt?
De we-connect app werkt inderdaad gewoon op beide auto's, k an deuren vergrendelen en ontgrendelen,.Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik benoem beide, fabrieksalarm piepje en sleutel in contact slot piepje. Ik heb ze allebei in mijn Polo MIB2.
Maar ik begrijp dat het vergrendelen/ontgrendelen piepje niet in de MIB3 zit. Dat is jammer mocht je inklapbare spiegels hebben kun je het daar ook aan zien of de portieren dicht zijn ipv horen.
Voorheen kon ik het ook zien in de app of de deuren vergrendeld/ontgrendeld zijn in de Mijn Volkswagen app, helaas hebben ze dit uitgeschakeld werkt die app niet meer bij oude modellen.
Vanaf 2021 modellen werkt het wel maar dan in We connect app denk ik?
Maar het piepje is wel handig vind ik.
Ben bnwd, dan weet ik dat voor evt een nieuwe auto althans met een MIB3 er in.ja dat is het gekke, in het filmpje dat ik gepost heb zie je mijn auto net na de fabrieks reset.
tot vanmorgen kon ik niet inloggen en deden ze het.
Nu ik ingelogd ben niet meer.
Ik zit eraan te denken om in mijn huidige account de polo eruit te halen en alleen de T-cross erin, en dan een nieuw account maken voor de polo.
En dan zonder instellingen te wijzigen, een nieuwe hoofdgebruiker aan te maken.
Maar dat wordt pas als het wat warmer wordt.
Gisteren in de kou was helemaal niks haha
en je krijgt op je telefoon ook een notificatie als de deuren zijn geopend, motor wordt gestart en je kunt je auto volgen?De we-connect app werkt inderdaad gewoon op beide auto's, k an deuren vergrendelen en ontgrendelen,.
Alarmlichten laten knipperen en de claxon bedienen (binnen 100m van de auto moet je dan zijn)
Zie onderstaande screenshots.en je krijgt op je telefoon ook een notificatie als de deuren zijn geopend, motor wordt gestart en je kunt je auto volgen?
Dit kon ik allemaal maar dat heeft VW stopgezet voor oude connected modellen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.